Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

80 - 100km/t

<< < (4/12) > >>

Mautoilija:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 17.09.2016     kello on 20:11 ---Kantavuus ei riitä kuuteen paikkaan?

--- Lainaus päättyy ---
Sitä en osaa sanoa, ajon aikana käytettäviä penkkejä on 6kpl, joista 4:ssä on vyöt. Määryksissä on eri ohjeistus. No, tästä en valita.

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 17.09.2016     kello on 20:12 ---Aikaa pitää olla sen verran, että kuljettajakin voi katsella myös maisemia ajomatkalla.
--- Lainaus päättyy ---
Kuljettaja ajaa autoa, ei katsele maisemia. Tien päällä ei olla yksin.

volvo:

--- Lainaus käyttäjältä: seppoko - 17.09.2016     kello on 20:12 ---En oikein ymmärrä, miksei tuo satasen nopeus olisi ihan sopiva matkailijalle ulkomaillakin. Aikaa pitää olla sen verran, että kuljettajakin voi katsella myös maisemia ajomatkalla.
Siis ei ole rasite ainakaan mulle.

--- Lainaus päättyy ---
en ota kantaa mikä on oikea nopeus. mutta aloittaja halusi nostaa kulkimen ajoneuvo kohtaista nopeutta suomessa, samalla kun nostaa nopeutta suomessa sitä rajoittaa muualla.

Jgahpir:

--- Lainaus käyttäjältä: volvo - 17.09.2016     kello on 21:06 --- en ota kantaa mikä on oikea nopeus. mutta aloittaja halusi nostaa kulkimen ajoneuvo kohtaista nopeutta suomessa, samalla kun nostaa nopeutta suomessa sitä rajoittaa muualla.

--- Lainaus päättyy ---

Kahlasin sen ketjun nopeasti läpi, mutta tätä tietoa en löytänyt.
Eli missä rajoituksia käytännössä tulisi?
100 lätkän voi ottaa pois, koska se on vain Suomeen tarkoitettu.
Painohan käsittäkseni muuttuu vain edullisempaan suuntaan, jos rekisteröi 3-4?

Aakku:
Minusta sillä kansallisella nopeusrajoituksella ei ole mitään merkitystä ulkomailla...

Itse olen edelleenkin suunnitellut magneettilätkää, jotta voisi "luvalla" ajaa 80km/h Suomessa. Ulkomailla tuskin sitä lätkää tarvitsee, vaikka Suomessa se onkin pakollinen varuste.

volvo:
jos rekisteriotteeseen tulee merkintä 100kmh, ei se merkin poisto vaikuta. ja jos poliisi pysäyttää tai kamera välähtää on jo ajettu ylinopeutta mitä tiellä sallitaan. sinäkin varmaan jo tiedät mikä on oikea nopeus kulutuksen ja matkan taittumisen/mukavuuden kohdalla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View