Tekniikkakeskustelut > Sekalaiset
Pieniä kysymyksiä?
Aakku:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 22.12.2016 kello on 19:43 ---Hirvipilli, sitä en enää muistanutkaan. Se se vasta huippu värkki oli, en ajanut yhtään hirvikolaria silloin. Eli hyvin toimi.
--- Lainaus päättyy ---
Eikä se ole edes katoavaa kansanperinnettä... . :)
http://www.hirvipilli.fi/
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 22.12.2016 kello on 19:43 ---Hirvipilli, sitä en enää muistanutkaan. Se se vasta huippu värkki oli, en ajanut yhtään hirvikolaria silloin. Eli hyvin toimi.
--- Lainaus päättyy ---
Minulla ei sellaista ollut ja hirvi potkaisi autoni puskuria takakoivellaan kun juoksi tien yli. Hemmetti, muutaman markan kun olisi investoinnut lisää ne naarumut oisin välttänyt.
Arska:
Isäukko viritteli kaikenmoisia hilavitkuttimia sen autoon,tai ei se mikään auto ollut se oli mossen elite vm.63. Ei sillä silloin korttia ollut mutta auto oli, minä jouduin aina vanhempia kuskaamaan paikasta toiseen. Mossehan pääsi sitten synnyinsijoileen 70 luvun lopulla, kalalaivan kannella se sinne meni,jollei matkan aikana mereen pudonnut. 200 markkaa venäjän poika siitä maksoi.
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 22.12.2016 kello on 19:35 ---Eikös noita puukuula istuimia ollut jo 70 luvulla joka autossa? Taitaa olla ihan samanlaista humpuukkia kuin ne kumiliuskat jotka auton pohjasta roikkui maahan. niitä vieläkin veli venäläinen usein käyttää, sitä en muista enää mitä varten se piti sinne laittaa..
--- Lainaus päättyy ---
-80 luvun puolivälin aikaan minulla puukuulat takatuuppari Mazda 323:n etuistuimissa. Ei tosiaan hiostanut niin paljon kuin ilman niitä, persus vaan puutui pitkillä ajo rupeamilla.
0yxxy0:
--- Lainaus päättyy ---
Mulla ei oo ollut missään autossa hirvipilliä ja 30v sitten tuli läheltäpititilanne. Hirvi jäikin rinnalle jolkutteleen vastaantulevan kaistalle.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta