Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
On se kumma
eura665:
Meillä pomo aina sanoo että pitäs olla sitä ja tätä silloin ja tällöin tehtynä, siihen ku sanoo että pitäs saahakkin sitte sitä ja tätä niin se kiire onki sitte menny.
Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla
HarriOlavi:
No, minun aikana, itse kun "painoin," silloin ei yleensä seurusteltu edes duuni kaverin kanssa, vaan painettiin täysillä. Aika muuttuu...aika muuttuu....
Captainkidd:
--- Lainaus käyttäjältä: Harri1 - 13.09.2016 kello on 19:39 --- No, minun aikana, itse kun "painoin," silloin ei yleensä seurusteltu edes duuni kaverin kanssa, vaan painettiin täysillä. Aika muuttuu...aika muuttuu....
--- Lainaus päättyy ---
Pahasti siltä näyttää, vasiten jos nuo tähän mennessä räpelletyt mielipiteet ovat totta, ja näyttäis näin olevan.
Eipä ole ihme, että maamme on kuralla, kun some ja kännykänräplyy näyttää olevan itsestäänselvyys. Toivottavasti tuo "saavutettu etu" saataisiin jätetyksi kotiin ja vapaa-ajalle. Ei missään tapauksessa kouluun eikä työpaikoille.
99:
Niin, suurin osa näyttää olevan työajalla kännykän räpeltämistä vastaan, ja silti maa makaa kuten makaa vaikka työn tuottavuus on maailman huippua
kimi:
Mua ottaa pattiin kännykän räpeltäjät seurassa. Tarjosin eräälle puolitutulle kyytiä kotiin kokouksesta. Koko matkan tämä sitten joko puhui jonninjoutavia tai tekstaili. Yritin keskustella toisen kyydissä olijan kanssa ja tuo todellakin häiritsi.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta