Tekniikkakeskustelut > Lämmitys ja ilmastointi

Eberin lämmittimeen kaukosäädin

(1/5) > >>

palokurki:
Mulla Eberissä ainoastaan kellokytkin. Kaukosäädinpaketin saa varmasti jostakin huoltoliikkeestä, mutta onko kukaan tilannut säädintä onnistuneesti jostain netistä ja asentanut itse?

Alkaa olla taas lämmityskausi käsillä.

karppinen:
Remucin, virrat eberin kellon johdoista ja ohjausvirran kytkentä liekkinapin johtoon. helppoasennus. enemmän meni aikaa sovelluksen lataamiseen ja asentamiseen kännykkään

palokurki:

--- Lainaus käyttäjältä: karppinen - 12.09.2016     kello on 23:41 ---Remucin, virrat eberin kellon johdoista ja ohjausvirran kytkentä liekkinapin johtoon. helppoasennus. enemmän meni aikaa sovelluksen lataamiseen ja asentamiseen kännykkään

--- Lainaus päättyy ---

Vaikuttaa pätevältä, mutta ei ikävä kyllä ole kovin edullinen. Tietty on kätevää myös nähdä kännykästä sisätilan lämpö ja akkujännite. Mulle kyllä riittäis joku yksinkertaisempi ja edullisempi versio.

jiikoo:
CL1-GSM kytkimiä saa muutamalla kympillä:
http://i.ebayimg.com/images/g/z4EAAOSwMmBVtZx4/s-l300.jpg

Tuohon kun soittaa niin vaihtaa aina tilansa ja tekstiviestilläkin onnistuu tilan vaihto.

Mullakin on noita vielä pari hyllyssä ja varmaan kaverit taas syksyn tullen herää että websu pitää saada soitettua päälle :D

Paras liittymävaihtoehto on Saunalahden Norppa, käytännössä 5 euron latauksella toimii 2 vuotta ja kun lataa taas 5 euroa niin taas on kaksi vuotta käyttöaikaa. Käyttö kun ei kuluta yhtään saldoa.

Beagle:

--- Lainaus käyttäjältä: jiikoo - 13.09.2016     kello on 09:02 ---CL1-GSM kytkimiä saa muutamalla kympillä:
http://i.ebayimg.com/images/g/z4EAAOSwMmBVtZx4/s-l300.jpg

Tuohon kun soittaa niin vaihtaa aina tilansa ja tekstiviestilläkin onnistuu tilan vaihto.

Mullakin on noita vielä pari hyllyssä ja varmaan kaverit taas syksyn tullen herää että websu pitää saada soitettua päälle :D

Paras liittymävaihtoehto on Saunalahden Norppa, käytännössä 5 euron latauksella toimii 2 vuotta ja kun lataa taas 5 euroa niin taas on kaksi vuotta käyttöaikaa. Käyttö kun ei kuluta yhtään saldoa.

--- Lainaus päättyy ---

Juuri tuon saman tilasin volvon ardiciin. Eikä maksanut, kuin 25e rahteineen.

Kiitos tuosta liittymävinkistä. Nuo prepaidit toimii vaan vuoden kerrallaan.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View