Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Off topic -viestejä asiaketjuista
Hesus:
--- Lainaus käyttäjältä: Erkki - 28.07.2022 kello on 17:18 ---Tai rekisterikilven takaa, kilpeä nostamalla (mm. jenkkiauto). Thumb
--- Lainaus päättyy ---
on kyllä hirvittäviä tankata.
On tehty jenkkilään, missä edelleenkin saa pistoolin lukittua ja voi itse tepastella ostamaan sillä välin vaikka hotdogin.
Suomessa kun joutuu pitämään pistoolia kädellä niin saa valita että olet joko selkä kyyryssä tai polvillasi auton takana :-[
Nyt tästä nöyryytyksestä ja selkäkivusta saa vielä maksaa n.200euroa ^-^
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 28.07.2022 kello on 15:42 ---Tämä on minun käsitys autosta.
--- Lainaus päättyy ---
Kestääkö pokka kertoa omia ajokkeja?
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Hesus - 28.07.2022 kello on 22:37 ---on kyllä hirvittäviä tankata.
On tehty jenkkilään, missä edelleenkin saa pistoolin lukittua ja voi itse tepastella ostamaan sillä välin vaikka hotdogin.
Suomessa kun joutuu pitämään pistoolia kädellä niin saa valita että olet joko selkä kyyryssä tai polvillasi auton takana :-[
Nyt tästä nöyryytyksestä ja selkäkivusta saa vielä maksaa n.200euroa ^-^
--- Lainaus päättyy ---
Tuohon auttaa esim. ohut naula tai vastaava, pistoolissa on reiät joihin sen saa ja sitten pystyy lukitsemaan liipaisimen, polttoaineen tulo lakkaa kun tankki täynnä.
Ducaatti:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 28.07.2022 kello on 22:58 ---Tuohon auttaa esim. ohut naula tai vastaava, pistoolissa on reiät joihin sen saa ja sitten pystyy lukitsemaan liipaisimen, polttoaineen tulo lakkaa kun tankki täynnä.
--- Lainaus päättyy ---
3,2mm (se yleisin koko) POP- niitin kara toimii hyvin Thumb
Mautoilija:
--- Lainaus käyttäjältä: T-Cat - 28.07.2022 kello on 22:50 ---Kestääkö pokka kertoa omia ajokkeja?
--- Lainaus päättyy ---
Kaikki ovat olleet ja ovat Eurooppalaisia. Yhtään itäautoa ei ole ollut. Eikä tule. Varsinkaan muotoilun takia. En halua mennä auton luokse samalla harmitellen kuinka ruma tuo onkaan. Ja haluan löytää autoni parkkipaikalta muitten samanlaisten joukosta.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta