Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Off topic -viestejä asiaketjuista
megaman:
--- Lainaus käyttäjältä: armas ujomieli - 23.07.2021 kello on 21:38 ---Koitin tänään 3,3 Sonaattia laulattaa ja i20 jäi kuin tikku paskaan ;D
--- Lainaus päättyy ---
Sehän (3,3) pitäis lähtee, kuin särki rannasta... 😂
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 23.07.2021 kello on 17:58 ---On sulla jutut. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Varsinkin kun keskustellaan aiheesta "Parhaat asuntoauto merkit" Thumbd
armas ujomieli:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 23.07.2021 kello on 21:59 ---Sehän (3,3) pitäis lähtee, kuin särki rannasta... 😂
--- Lainaus päättyy ---
500 haaveissa mutkun on kansanmies ;)
Alan:
Komea sisustus. Kova homma on.
Et kysynyt tätä, mutta itse en ole hirveästi iloa kaasu-uunista saanut, kun sellainen nykyisessä on. Muutamia pieniä lämmityksiä, tyyliin pullan sulatus ja lämpimiä voileipiä. Vaihtaisin mikroon, jos helposti olisi mahdollista. Eli minusta ei ole vaivan arvoista, mutta tämä on tietenkin henkilökohtainen tarve ja mieltymys.
ktako:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 16.08.2021 kello on 13:53 ---Komea sisustus. Kova homma on.
Et kysynyt tätä, mutta itse en ole hirveästi iloa kaasu-uunista saanut, kun sellainen nykyisessä on. Muutamia pieniä lämmityksiä, tyyliin pullan sulatus ja lämpimiä voileipiä. Vaihtaisin mikroon, jos helposti olisi mahdollista. Eli minusta ei ole vaivan arvoista, mutta tämä on tietenkin henkilökohtainen tarve ja mieltymys.
--- Lainaus päättyy ---
Samaa mieltä
Lähetetty minun motorola one vision laitteesta Tapatalkilla
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta