Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Off topic -viestejä asiaketjuista

<< < (97/184) > >>

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 29.04.2019     kello on 09:09 ---Pahoittelut, jos mielipahaa tuottaa, mutta ei kerkee aina oikolukemaan muutaman minuutin sisällä kun seuraavaa vastausta jo naputtelin - kävin korjaamassa..

--- Lainaus päättyy ---
No ei tuota mielipahaa  :D..nuita lyhenteitä on nykyautoissa vaan niin paljon,että ihmettelin mikä on sitten sbs?

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: virpimu76 - 29.04.2019     kello on 09:24 ---ihmettelin mikä on sitten sbs?

--- Lainaus päättyy ---

Olisiko jarrupaloistaan tutumpi varaosavalmistaja? ^-^

Toki tuon lyhenteen voi liittää jos sen tuhanteen muuhunkin juttuun, mutta tuo tuli ekana itselle mieleen 8)

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 29.04.2019     kello on 10:01 ---Olisiko jarrupaloistaan tutumpi varaosavalmistaja? ^-^

(Kuva piiloitettu, klikkaa tätä niin näet kuvan.)

Toki tuon lyhenteen voi liittää jos sen tuhanteen muuhunkin juttuun, mutta tuo tuli ekana itselle mieleen 8)

--- Lainaus päättyy ---
Kiitos..selvisipä sitten tämäkin :)

88k5:
Lähtee jo mettään aiheesta - tietokone juttuihin minulla se ekana assosioi.. småålbisu srv, jos jollain sytyttää..  :laugh:
Tuo ameriikankieli on noita 3. kirjainen lyhenteitä täynnä - jos et tiedä, et ole In  ;D

virpimu76:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 29.04.2019     kello on 10:12 ---Lähtee jo mettään aiheesta - tietokone juttuihin minulla se ekana assosioi.. småålbisu srv, jos jollain sytyttää..  :laugh:
Tuo ameriikankieli on noita 3. kirjainen lyhenteitä täynnä - jos et tiedä, et ole In  ;D

--- Lainaus päättyy ---
En ole siis in..plaah plaah..eipä mun tarvikkaan..mun -84  ja -89 vanhukset ei lyhenteillä koreile  :P

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View