Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Off topic -viestejä asiaketjuista
kimi:
Paljut ei kyllä ole minunkaan juttu. Yhdessä minulle mieluisessa olen käynyt. Iso maakuoppa johon oli tehty istuimet. Vesii vaihtui koko ajan, uutta tuli purosta lämmittimen kautta ja vanha valui pois.
Aika harvan kanssa olen valmis kylpyveden jakamaan
0yxxy0:
--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni - 20.03.2019 kello on 17:55 ---Mitkä terveydelliset syyt ei salli avantoa?
--- Lainaus päättyy ---
Salliko vai suosittelee mutta ainakin mulle lääkäri sanoi ettei kannata äkillisiä lämpötilan vaihteluja harrastaa pumpun takia. En kyllä harmitellu ollenkaan. :)
Turhan Höpöttäjä:
Miltä näyttää, onko kaikkien kaverit aiheessa. :laugh:
Teukka-74:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 20.03.2019 kello on 21:29 ---Paljut ei kyllä ole minunkaan juttu. Yhdessä minulle mieluisessa olen käynyt. Iso maakuoppa johon oli tehty istuimet. Vesii vaihtui koko ajan, uutta tuli purosta lämmittimen kautta ja vanha valui pois.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo on kyllä siisti idea Thumb
Rölli:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 20.03.2019 kello on 21:29 ---Paljut ei kyllä ole minunkaan juttu. Yhdessä minulle mieluisessa olen käynyt. Iso maakuoppa johon oli tehty istuimet. Vesii vaihtui koko ajan, uutta tuli purosta lämmittimen kautta ja vanha valui pois.
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
toho ku viell lämmön vaihdin mikä ottaa talteen paluuveden lämmön ni sais energiataloudenkin kohilleen Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta