Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Off topic -viestejä asiaketjuista
kimi:
Vaimoni ainkin aikoinaan sai rytmihäiriöitä kun käytiin. Viikottain tuota harrastettiin, mutta loppui tuohon kertaan ja sen jälkeen sairaalassa vietetyn yön jälkeen, l'ääkärin suosituksesta
Adrivaari:
Ei terveys esteenä ole, vaan tuo kylmä vesi, ei tunnu hyvältä. Kylpylöissä lämmin poreallas, ah. Ja jälkeen yksi huurteinen. Siinä on nautintoa minun kropalle.
megaman:
--- Lainaus käyttäjältä: Haapaniemen Paroni - 20.03.2019 kello on 17:55 ---Mitkä terveydelliset syyt ei salli avantoa?
--- Lainaus päättyy ---
Eturauhasvaivat tuskin avannossa kohenee? :laugh:
Ruuteri:
--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 20.03.2019 kello on 19:50 ---Eturauhasvaivat tuskin avannossa kohenee? :laugh:
--- Lainaus päättyy ---
No ei taatusti. Nm. kokemusta on.. ;)
Raksaus:
--- Lainaus käyttäjältä: Adrivaari - 20.03.2019 kello on 19:24 ---Ei terveys esteenä ole, vaan tuo kylmä vesi, ei tunnu hyvältä. Kylpylöissä lämmin poreallas, ah. Ja jälkeen yksi huurteinen. Siinä on nautintoa minun kropalle.
--- Lainaus päättyy ---
Itse taas en ole mikään erikoinen porealtaiden ystävä. Sama paljuihin, joka oli itsellenikin iso yllätys. Ajattelin että olis just mun juttu lillua pimeässä syysillassa paljussa ja katsella vaikka tähtiaä, mutta minulle tulee paljussa aika nopeasti jotenkin ahdistava ja huono olo.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta