Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Off topic -viestejä asiaketjuista

<< < (86/184) > >>

megaman:

--- Lainaus käyttäjältä: Trailer Trash Hesus -  5.02.2019     kello on 23:12 ---tarkoitatko minua?

--- Lainaus päättyy ---

En.

Tarvasjoki:
Johan on markkinat.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Trailer Trash Hesus -  5.02.2019     kello on 23:12 ---tarkoitatko minua? minä en ainakaan mitenkään pätenyt tai läksyttänyt(en esittänyt juuri mitään faktoja, joita kaiketikin läksyttäminen vaatisi), yritin vain hieman luoda muutakin kuin pelon ja kauhun tunnelmaa kun siinä koukussa ei sitä kaikkivoipaisaa e-hyväksyntää ole. Paljon on typeriä lakeja, siinä yksi.
Nykyisin on sama vaikka tekisit koukun ratakiskosta niin se on vaaraksi liikenteelle, mutta muutamalla pehmeällä pultilla kiinni oleva vetopää on ihan turvallinen - kun siinä on se E ympyrässä.

--- Lainaus päättyy ---

Kysehän ei ole E-ympyrästä....
Direktiivi määrää koukut testattaviksi ja sille ei mitään mahda.
Tosin, virkamiehet ei niitä juurikaan tarkastele.

Karabiilisti:
onkos negatiivinen ihminen sellanen joka tietää asian paremmin kuin kanssavänkääjänsä?  ;D

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Karabiilisti -  6.02.2019     kello on 12:09 ---onkos negatiivinen ihminen sellanen joka tietää asian paremmin kuin kanssavänkääjänsä?  ;D

--- Lainaus päättyy ---
Tai luulee tietävänsä. Lisäyksenä sinun kirjoitukseen. Muuten en ota kantaa kuka ja missä.

Mutta oletan tarkoitettavan ihmistä joka löytää luurangon joka kaapista

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View