rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Off topic -viestejä asiaketjuista  (Luettu 77789 kertaa)

*****
  • LämmitinGuru
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:09
Vs: Off topic -viestejä asiaketjuista
« Vastaus #420 : 5.02.2019 kello on 21:19 »
Täällä on muutamia nimimerkkejä joilla on valtavan negatiivinen asenne vastauksissaan aina.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:15.04.2024 kello on 21:27
  • Kabe, nuperoauto, sillä mennään nyt.
Vs: Off topic -viestejä asiaketjuista
« Vastaus #421 : 5.02.2019 kello on 21:23 »
^
^
Kuinkas muuten pääsisi vääntämään, josta muutamat tykkää enempi kuin hullu puurosta.  ;D

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:48
  • Knaus Eifelland
Vs: Off topic -viestejä asiaketjuista
« Vastaus #422 : 5.02.2019 kello on 21:47 »
Täällä on muutamia nimimerkkejä joilla on valtavan negatiivinen asenne vastauksissaan aina.

Toisilla on kova tarve päästä pätemään ja läksyttämään. Kotipuolessa ei välttämättä pääse.

 ;D

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:52
  • Escucha el Oi!
Vs: Off topic -viestejä asiaketjuista
« Vastaus #423 : 5.02.2019 kello on 23:12 »
Toisilla on kova tarve päästä pätemään ja läksyttämään. Kotipuolessa ei välttämättä pääse.

 ;D

tarkoitatko minua? minä en ainakaan mitenkään pätenyt tai läksyttänyt(en esittänyt juuri mitään faktoja, joita kaiketikin läksyttäminen vaatisi), yritin vain hieman luoda muutakin kuin pelon ja kauhun tunnelmaa kun siinä koukussa ei sitä kaikkivoipaisaa e-hyväksyntää ole. Paljon on typeriä lakeja, siinä yksi.
Nykyisin on sama vaikka tekisit koukun ratakiskosta niin se on vaaraksi liikenteelle, mutta muutamalla pehmeällä pultilla kiinni oleva vetopää on ihan turvallinen - kun siinä on se E ympyrässä.

Mutta kukin kiskoo koukuillaan mitä parhaaksi näkee  Thumb

Mitä negatiivisuuteen tulee, mielestäni pointtini oli positiivinen. Toiset pelottelee vankilalla ja ikuisella velkahelvetillä mutta minä saan negatiivisen leiman.

Aina en ymmärrä.


*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:47
Vs: Off topic -viestejä asiaketjuista
« Vastaus #424 : 5.02.2019 kello on 23:38 »
tarkoitatko minua? minä en ainakaan mitenkään pätenyt tai läksyttänyt(en esittänyt juuri mitään faktoja, joita kaiketikin läksyttäminen vaatisi), yritin vain hieman luoda muutakin kuin pelon ja kauhun tunnelmaa kun siinä koukussa ei sitä kaikkivoipaisaa e-hyväksyntää ole. Paljon on typeriä lakeja, siinä yksi.
Nykyisin on sama vaikka tekisit koukun ratakiskosta niin se on vaaraksi liikenteelle, mutta muutamalla pehmeällä pultilla kiinni oleva vetopää on ihan turvallinen - kun siinä on se E ympyrässä.

Mutta kukin kiskoo koukuillaan mitä parhaaksi näkee  Thumb

Mitä negatiivisuuteen tulee, mielestäni pointtini oli positiivinen. Toiset pelottelee vankilalla ja ikuisella velkahelvetillä mutta minä saan negatiivisen leiman.

Aina en ymmärrä.
nämä e-merkkimiehet kävelevät kadulla kuoppaan kun sitä ei ole kielletty. järkevä ihminen kiertää sen.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:48
  • Knaus Eifelland

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:05
Vs: Off topic -viestejä asiaketjuista
« Vastaus #426 : 6.02.2019 kello on 08:26 »
Johan on markkinat.

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:58
Vs: Off topic -viestejä asiaketjuista
« Vastaus #427 : 6.02.2019 kello on 10:07 »
tarkoitatko minua? minä en ainakaan mitenkään pätenyt tai läksyttänyt(en esittänyt juuri mitään faktoja, joita kaiketikin läksyttäminen vaatisi), yritin vain hieman luoda muutakin kuin pelon ja kauhun tunnelmaa kun siinä koukussa ei sitä kaikkivoipaisaa e-hyväksyntää ole. Paljon on typeriä lakeja, siinä yksi.
Nykyisin on sama vaikka tekisit koukun ratakiskosta niin se on vaaraksi liikenteelle, mutta muutamalla pehmeällä pultilla kiinni oleva vetopää on ihan turvallinen - kun siinä on se E ympyrässä.

Kysehän ei ole E-ympyrästä....
Direktiivi määrää koukut testattaviksi ja sille ei mitään mahda.
Tosin, virkamiehet ei niitä juurikaan tarkastele.

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:07
Vs: Off topic -viestejä asiaketjuista
« Vastaus #428 : 6.02.2019 kello on 12:09 »
onkos negatiivinen ihminen sellanen joka tietää asian paremmin kuin kanssavänkääjänsä?  ;D


*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:10
  • Autossa on pyörät
Vs: Off topic -viestejä asiaketjuista
« Vastaus #429 : 6.02.2019 kello on 13:12 »
onkos negatiivinen ihminen sellanen joka tietää asian paremmin kuin kanssavänkääjänsä?  ;D
Tai luulee tietävänsä. Lisäyksenä sinun kirjoitukseen. Muuten en ota kantaa kuka ja missä.

Mutta oletan tarkoitettavan ihmistä joka löytää luurangon joka kaapista

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:21
Vs: Off topic -viestejä asiaketjuista
« Vastaus #430 : 6.02.2019 kello on 13:16 »
Tämmöstä tämä on, ei näköjään karavan palstalla saisi keskustella muusta kun pyykkimummojen aiheista. Kommenttini ovat niille jotka ei vielä ole kuljintaan hankkinut. Monet nuperokulkimen hankkineet valittaa jatkuvasti esim. tavaratilan pienuudesta, kantavuudesta, lämpimyydestä ja huonoista talviominaisuuksist a. Hyvä niin, osaa sitten harrastuksen pariin tulevat varoa niitä ratkaisuja. Jokainen tyylillään, moni menee puoli-intekroitu tyylillä. Ja moni on mennytkin, kun toista tuhatta on myynnissä jo Nettikaravaanissa.

Otetaan rauhallisesti.  :D

Moni nuperokulkimen hankkinut on myös tyytyväinen hankintaansa ja se täyttää käyttäjän omia tarpeita. Autosi on varmasti hyvä, se ei kuitenkaan tarkoita, että se sopisi kaikille, tai, että arvostamasi asiat olisi muilla etusijalla.

Auto tai mikä vaan käyttöesine pitää hankkia omien tarpeiden mukaan ja kaikille esim. talvimatkuilu kulkimella ei ole mieleen ja sitä ei hankita tätä silmälläpitäen, turha viimeisen päälle talvimatkailuun on silloin tyrkyttää.




*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 14:58
Vs: Off topic -viestejä asiaketjuista
« Vastaus #431 : 6.02.2019 kello on 13:25 »
Auto tai mikä vaan käyttöesine pitää hankkia omien tarpeiden mukaan ja kaikille esim. talvimatkuilu kulkimella ei ole mieleen ja sitä ei hankita tätä silmälläpitäen, turha viimeisen päälle talvimatkailuun on silloin tyrkyttää.

Varsinkin jos kriteerit eivät ole oikeita...

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:07
Vs: Off topic -viestejä asiaketjuista
« Vastaus #432 : 6.02.2019 kello on 14:13 »
Suomalainen valittee autonsa monesti sen mukaan mikä on muotia että kehtaa ajella leiriparkkiin eikä tarvi selitellä valintaansa...

Sitten ärsyttää sisäisesti kun ei ole isoa takatallia, ei kokoaikaa käytössä olevia sänkyjä yms...auto heiluu kunnei ole kunnon alustaa jne...

 

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 17:07
Vs: Off topic -viestejä asiaketjuista
« Vastaus #433 : 6.02.2019 kello on 14:15 »
Tai luulee tietävänsä. Lisäyksenä sinun kirjoitukseen. Muuten en ota kantaa kuka ja missä.

Mutta oletan tarkoitettavan ihmistä joka löytää luurangon joka kaapista

Nounou... hommahan menee niin että kirjoittaja tietää mutta toinen luulee hänen olevan väärässä ja koittaa vääntää...
netissä kun on se homma ettei voi edes näyttää että mulla on isompi...
taino onhan tuossa tuo kamera luukussa kiinni... skypellä  Thumb
 :laugh:

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 19:10
  • Autossa on pyörät
Vs: Off topic -viestejä asiaketjuista
« Vastaus #434 : 6.02.2019 kello on 14:59 »
Suomalainen valittee autonsa monesti sen mukaan mikä on muotia että kehtaa ajella leiriparkkiin eikä tarvi selitellä valintaansa...

Sitten ärsyttää sisäisesti kun ei ole isoa takatallia, ei kokoaikaa käytössä olevia sänkyjä yms...auto heiluu kunnei ole kunnon alustaa jne...

Onkos sulla itsetunto noin heikoilla 😂 Minä kyllä kehtaan mennä millä vaan.

Nounou... hommahan menee niin että kirjoittaja tietää mutta toinen luulee hänen olevan väärässä ja koittaa vääntää...
netissä kun on se homma ettei voi edes näyttää että mulla on isompi...
taino onhan tuossa tuo kamera luukussa kiinni... skypellä  Thumb
 :laugh:

No voisin ottaa jonkin esimerkin jossa joku luulee jotain tietävänsä vastaan oikeasti tietävä. Selvennyksenä minäitse en ole asiassa mitenkään osallisena. Mutta jätetään nyt sanomatta ::)