Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Off topic -viestejä asiaketjuista
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 20.09.2017 kello on 08:24 ---Meitä on kyllä monessa kategoriassa Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Ja mitä ”rikkaampi” sitä vähemmän on tarvetta päteä ja tuoda itseään tykö. Noinhan se oikeasti on.
Roksis:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 20.09.2017 kello on 08:45 ---Ja mitä ”rikkaampi” sitä vähemmän on tarvetta päteä ja tuoda itseään tykö. Noinhan se oikeasti on.
--- Lainaus päättyy ---
Ja jos rahallisesti rikkaampi niin valtava stressi, että pittää saaha sitä lissää.
Lerssinen:
Mjo/Kadonnut on estänyt minulta yksityisviestit... Mitä pahaa minä olen tehnyt :-\
Joko:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 30.09.2017 kello on 08:54 ---Mjo/Kadonnut on estänyt minulta yksityisviestit... Mitä pahaa minä olen tehnyt :-\
--- Lainaus päättyy ---
Muistelisinko oikein jos sanon että on estänyt ne kaikilta koska porukka laittaa suoraan yv hänelle kun tuli lämmitin ongelmia
armas ujomieli:
Sain lyylin kyytiin, ajoin luokse Särkän lavan. Ja se sykkeen suoniin toi kun kitarasta lanka soi. Täällä tapaamani karavaanari sanoi nauttivansa oluensa lämpöisenä. Sivuhaittana menee kuulemma paremmin päähän. Summasummarum ei siis pidä jääkaappia päällä; auttaa hieman pitämään kopin viileämpänä :o
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta