Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Off topic -viestejä asiaketjuista

<< < (49/184) > >>

Joko:
Abc ruokaa en syö ellei nälkäkuolema uhkaa. Niin paljon parempaa ruokaa saa hetkessä tehtyä kulkineen keittiössä kun mitä abc keitiöstä tulee. Mutta muuten abc on ihan hyvä konsepti kun monenlaista palvelua samankaton alla. Itseasiassa aika harvalla huoltoasemalla poikkean syömään. En moiti hintaa vaan laatua. Ruoka on suoraan sanottua täyttä teollista kuraa pakkasesta uuninkautta pöytään.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Joko - 19.09.2017     kello on 19:01 ---Abc ruokaa en syö ellei nälkäkuolema uhkaa. Niin paljon parempaa ruokaa saa hetkessä tehtyä kulkineen keittiössä kun mitä abc keitiöstä tulee. Mutta muuten abc on ihan hyvä konsepti kun monenlaista palvelua samankaton alla. Itseasiassa aika harvalla huoltoasemalla poikkean syömään. En moiti hintaa vaan laatua. Ruoka on suoraan sanottua täyttä teollista kuraa pakkasesta uuninkautta pöytään.

--- Lainaus päättyy ---
Tästä olen täysin samaa mieltä, vaikka tulee niitä bonuksia, minä aikoinaan kannatin pikkuasemia, mutta valitettavasti, hyvin harvassa enää. Mutta nytkin kuusamon ja sallan reissulla valitettavasti muu ketju. Se on totta jotta linkkikuskella jääkääppi täysi.

0yxxy0:
Neljän tankkauksen jälkeen pääsee nisu kaffelle kun kerää kuitteja D-pisteellä, mutta muutempa ei tuu käytyä kahvilla eikä syömässä, tämä siis ABC:llä. Itsellä mahtas jäädä aika huonoiksi yöunet kummassakin noissa paikoissa kun moottoritie vieressä ja rekka kalusto käy tankilla ympäri vuorokauden.

Haapaniemen Paroni:
Kyllä siihen meteliin oppii, ei vaa mulla ei kyllä tuottanut ongelmia koskaan nukkumisen kanssa vaikka kylmäkone huuti seinän takana, mutta meitä on monlaisia nukkujia

Aakku:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 19.09.2017     kello on 19:41 ---Kyllä siihen meteliin oppii, ei vaa mulla ei kyllä tuottanut ongelmia koskaan nukkumisen kanssa vaikka kylmäkone huuti seinän takana, mutta meitä on monlaisia nukkujia

--- Lainaus päättyy ---
Tuo on kyllä totta....

Pienet hurinat parkkipaikalla ei juurikaan häiritse. Saattaapi joskus tuntua aavemaiselta yöpyä korven pimeydessä täysin äänettömässä paikassa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View