Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Off topic -viestejä asiaketjuista
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 25.07.2017 kello on 17:12 ---Ja sen mitä olen katsonut niin aika monella se etuikkuna on aika likainen, lie suht hankala pitää naarmuuttomana.
--- Lainaus päättyy ---
Aika helppo, joskus pyyhkäisee naarmujen poistoaineella. Kovavaha auttaa kivasti.
Mutta en ostais ilman etuikkunaa... ihan mukava katsella ulos ja tuo valoa sisään. Takana ei tarvitse.
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 25.07.2017 kello on 17:58 ---.. ihan mukava katsella ulos ja tuo valoa sisään. Takana ei tarvitse.
--- Lainaus päättyy ---
No mä oon tottunu olemaan verhot kiinni, ainakin hämärään aikaan. Kotonakin illalla laitetaan sälekaihtimet kiinni. Aikoinaan Adrialla reissatessa vähän tuli katseltua muita ikkunan takaa, enempi tuli oltua siinä markiisin alla jos nyt lasten touhuilta kerkesi siinä autolla olla.
K.E.V:
On mullakin verhot etuikkunassa, on hyttysverho , pimennysverho ja sivuttain liikkuvat verhot.
Niillä helppo säädellä näkymää , toisin kuin ikkunattomassa :laugh: :laugh: :laugh:
ps sen ikkunan saa jopa auki ::)
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 25.07.2017 kello on 18:11 ---On mullakin verhot etuikkunassa, on hyttysverho , pimennysverho ja sivuttain liikkuvat verhot.
Niillä helppo säädellä näkymää , toisin kuin ikkunattomassa :laugh: :laugh: :laugh:
ps sen ikkunan saa jopa auki ::)
--- Lainaus päättyy ---
Niinhän noissa tapaa olla ;D
HiTec:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 25.07.2017 kello on 17:58 ---Aika helppo, joskus pyyhkäisee naarmujen poistoaineella. Kovavaha auttaa kivasti.
--- Lainaus päättyy ---
Mikähän tuo "naarmujen poistoaine" tässä tapauksessa oikein on ja ihanko raamuja sillä saa piiloon vaiko vain pientä hiertymää? ??? Itselläkin olisi moiselle aineella hieman käyttöä kun tuossa emännän kanssa jouduttiin toteamaan jotta pienenkin koiran kynsi on hieman kovempaa tavaraa kuin muovi-ikkunan (sisä)pinta = koira saa ikkunaa kaapimalla aikaiseksi raamuja :-\
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta