Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Off topic -viestejä asiaketjuista
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Mautoilija - 17.03.2017 kello on 19:11 ---Otetaanko lainaus perinteisiin tukeutuvalta, kaikkea uutta kohtaan pelkäävältä ahdasmieliseltä vakiokommentoijalta?
Ohops... Teinkö jo?
--- Lainaus päättyy ---
Se on silla lailla, että olet varmasti huomannut, etten vastaa sinun typeriin kommenteihisi. Enkä vastaa nyt kun tämän ainoan kerran. Olet varmaan huomannut että muutkaan ei ole halukkaita tarttumaan sinun riidan haastamiseen. Tokene hyvä "mies". Kun kirjoitat jotakin, lue ensin kannattaako näpätä lähetä kohtaa. Se mitä olet tähän asti kirjoittanut, on lähetä kohdan näppääminen ollut turha. Huumorin ja pienen naljailun kaikki ymmärtää, mutta suoranaista jatkuvaa vittuilua ei. Tämä on minun puolesta tässä.
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.03.2017 kello on 19:27 ---Se on silla lailla, että olet varmasti huomannut, etten vastaa sinun typeriin kommenteihisi. Enkä vastaa nyt kun tämän ainoan kerran. Olet varmaan huomannut että muutkaan ei ole halukkaita tarttumaan sinun riidan haastamiseen. Tokene hyvä "mies". Kun kirjoitat jotakin, lue ensin kannattaako näpätä lähetä kohtaa. Se mitä olet tähän asti kirjoittanut, on lähetä kohdan näppääminen ollut turha. Huumorin ja pienen naljailun kaikki ymmärtää, mutta suoranaista jatkuvaa vittuilua ei. Tämä on minun puolesta tässä.
--- Lainaus päättyy ---
Kiitos tästä. Yritän noudattaa samaa sinun viestiesi kohdalla ja voisit ottaa samat asiat opiksesi, millä tuossa toista ojennat. Pienen naljailun rajatkin ylittyy jossain kohtaa.
-----------------------------
...eiköhän tää ketju tästä vielä siivota, mutta ei ulkomaan matkailuun.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.03.2017 kello on 19:27 ---Se on silla lailla, että olet varmasti huomannut, etten vastaa sinun typeriin kommenteihisi. Enkä vastaa nyt kun tämän ainoan kerran. Olet varmaan huomannut että muutkaan ei ole halukkaita tarttumaan sinun riidan haastamiseen. Tokene hyvä "mies". Kun kirjoitat jotakin, lue ensin kannattaako näpätä lähetä kohtaa. Se mitä olet tähän asti kirjoittanut, on lähetä kohdan näppääminen ollut turha. Huumorin ja pienen naljailun kaikki ymmärtää, mutta suoranaista jatkuvaa vittuilua ei. Tämä on minun puolesta tässä.
--- Lainaus päättyy ---
On se vaan toisilla hirveen vaikeeta tuo eläkkeelle jäänti, kun juttujen 'taso' vaan nousee koko ajan!
PS. Ruvetaanko taas laskemaan, montako tuntia tuo 'Tämä on minun puolesta tässä.' kestää. ;D
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 17.03.2017 kello on 20:35 ---On se vaan toisilla hirveen vaikeeta tuo eläkkeelle jäänti, kun juttujen 'taso' vaan nousee koko ajan!
PS. Ruvetaanko taas laskemaan, montako tuntia tuo 'Tämä on minun puolesta tässä.' kestää. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Joo sinä olet se toinen, jolle en ole vastannut. Vaikka kovasti härkitkin. Varmaan olet huomannutkin, että minusta et juttukaveria saa, etkä ole saanut. Toivottavasti et vastaa sinäkään.
Arska:
--- Lainaus päättyy ---
Tässä oot kyllä ihan oikeessa höpö.
Mutta se mua aina kummastuttaa kun mä jossain vähän eksyn asiasta, niin yleisvalvoja on kohta lukemassa lakia ettei tää kuulu aiheeseen, pysykää asiassa.mutta toisaalla sama yleisvalvoja kirjoittaa asian ohi ja kovasti niin eipä se mitään haittaa. Jos on herra niin on herra....
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta