Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Off topic -viestejä asiaketjuista
K.E.V:
Mutt mähän vaan "turhaahöpötän" siihen ei modet puutu :)
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 17.03.2017 kello on 11:05 ---Eihän nämä touotamiesten kulkimet, joita on muuten 80-90% orgilaisten matkailuautoista, ole edes näyttäviä. Toisin kuin tuollaiset, jotka ei sovi joka toisen omakotitalon pihaankaan.
Sen kun näkisi vielä, että henkselinpaukuttaja n kulkine lähtee oikeaan reissuunkin johonkin, niin voisi sanoa auton olevan siinä käytössä, mihin se on suunniteltu. Ai niin, eihän sitä ole vielä edes hankittu.
--- Lainaus päättyy ---
Taitaa tuo touotamies nimi olla jo väärä, kun volkkarimies voisi olla paikkansa pitävämpi.
Jos oikealla reissulla tarkoitat, että pitäisi lähteä autolla, jossa on keittiö, nukkumapaikat ja mukana kulkevat virvokkeet, kiertelemään pitkin eurooppaa. Ei. Menen kätevästi lentäen. Koska perillä sapuska, nukkumapaikat ja virvokkeet on halpaa. Tee sinä vain retkiä eurooppaan kätevästi. Pari kolme päivää mennessä ja toinen mokoma tullessa. Jäähän siinä vielä aikaa jotakin katsoa, ja sujutella sulkia hattuun.
Minun kuljin on suunniteltu liikkumaan pohjolan kesässä ja talvessa. Eikä seisomaan kotipihassa.
P.S. Sinä taas aloitit. En MINÄ.
Alan:
Inttämisesi oman matkustustapasi ylivertaisuudesta alkoi taas, en tiedä oliko 50. vai 200. kerta vai jotain siltä väliltä, viestistäsi numero 1955.
Jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä sitten lopusta. Käsiteltyhän aihe on moneen kertaan ja tiedossa hyvin, mitkä syyt inttämisesi takana ovat. Lopettaa sen voisit varsin hyvin ja jättää ne, jotka liikkuvat muuallakin kuin "pihapiirissä", rauhaan.
Mautoilija:
Höpötys ei uskaltaudu autolla ulkomaille ja kalusto pitää olla yli 20 vuotta vanhaa. Ei uuden oppiminen hankalaa ole.
Turhan Höpöttäjä:
--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 17.03.2017 kello on 16:28 ---Inttämisesi oman matkustustapasi ylivertaisuudesta alkoi taas, en tiedä oliko 50. vai 200. kerta vai jotain siltä väliltä, viestistäsi numero 1955.
Jokainen voi tehdä omat johtopäätöksensä sitten lopusta. Käsiteltyhän aihe on moneen kertaan ja tiedossa hyvin, mitkä syyt inttämisesi takana ovat. Lopettaa sen voisit varsin hyvin ja jättää ne, jotka liikkuvat muuallakin kuin "pihapiirissä", rauhaan.
--- Lainaus päättyy ---
Minä matkailen kotimaassa ympäri vuoden, ja monet vaan kesällä. Ei siinä minun mielestä ole mitään ylivertaisuutta.
Kuten mainitsin, minä en taaskaan aloittanut. Kirjoita vaan vielä tähän, kuten tapasi on. :D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta