Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Off topic -viestejä asiaketjuista

<< < (25/184) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: MoA - 17.01.2017     kello on 09:56 ---Onko se SF-Caravanin ongelma/syy jos auto lahoaa? Ihmettelen siksi, kun aiheena on aivan muu kuin pellin lahoaminen. Kannattaisiko irroittaa noi aiheet muualle tästä topicista?

--- Lainaus päättyy ---

Ei puutu kun jutut menisi tässäkin rakkaisiin henkilöautoihin. No ne näkyy käyvän kaikille, melkein.  ;)

Alan:

--- Lainaus käyttäjältä: MoA - 17.01.2017     kello on 09:56 --- Kannattaisiko irroittaa noi aiheet muualle tästä topicista?

--- Lainaus päättyy ---

Ei ollut huono idea, ja tässä voi jatkaa vaikka edellämainitun henkilöautosta. :D

HiTec:

--- Lainaus käyttäjältä: eura665 - 16.01.2017     kello on 21:15 ---Auton arvohan alenee, se on faktaa.

--- Lainaus päättyy ---
Siinäkin yksi kotimainen erikoisuus kun 10v as.auto on täällä yhä mintti-kuntoinen helmi, mutta isossa maailmassa jo kampe josta halutaan kovasti eroon. Ja tuo näkyy sitten myös hinnoissa. Kotimainen 10v hyvä jos on vasta puolittanut uus-hintansa, kun isossa maailmassa myyjä on kovin tyytyväinen jos edes 1/4 tuosta uus-arvosta vielä saa. Miksi? ???

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 16.01.2017     kello on 18:00 ---Jotenki olen ollut "aistivani" tämän nykykehityksen (matkailuautoilijoid en kasvun) - kyse ei ole kuin osin (ei edes pääosin) "leirintämatkailusta", siis siitä SFC.n edustamasta..

--- Lainaus päättyy ---
Kuten tuosta artikkelistakin kävi ilmi, on tuo kasvu aikalailla erilaista porukkaa kuin mitä SFC edustaa => ei todellakaan ole mikään ihme että SFC on ongelmissa. Ja vielä kun porukka on SFC:n päättävissä elimissä aikalailla sisäänpäin lämpiävää, vanhakantoillista eläkeikäistä märehtijää, niin ei se ainakaan ole tilannetta mitenkään helpottamassa ja näin se syöksykierre ei kun vain syvenee :(

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 17.01.2017     kello on 12:05 ---Siinäkin yksi kotimainen erikoisuus kun 10v as.auto on täällä yhä mintti-kuntoinen helmi, mutta isossa maailmassa jo kampe josta halutaan kovasti eroon. Ja tuo näkyy sitten myös hinnoissa. Kotimainen 10v hyvä jos on vasta puolittanut uus-hintansa, kun isossa maailmassa myyjä on kovin tyytyväinen jos edes 1/4 tuosta uus-arvosta vielä saa. Miksi? ???

--- Lainaus päättyy ---

Näinhän se näkyy menevän. Mitä kalliimpi auto uutena, sitä edullisempi se on isossa maailmassa käytettynä. Olen tullut sen huomaamaan, nyt kun olen ällistellyt ison maailman käytettyjen hintoja.  :D

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 17.01.2017     kello on 12:16 ---Näinhän se näkyy menevän. Mitä kalliimpi auto uutena, sitä edullisempi se on isossa maailmassa käytettynä. Olen tullut sen huomaamaan, nyt kun olen ällistellyt ison maailman käytettyjen hintoja.  :D

--- Lainaus päättyy ---

Ihan noin yksiselkitteisesti asia ei mene. Just katselin Mobile De:stä 2000-2004 vuosimallin samanmerkkisiä kun meillä on. Meidän on siis vuodelta 2002. Puoli-integroituja löytyi 2 ja ne oli myynnissä 25 000 ja 29 000. kilometrejä reilusti yli 100 000 kummassakin. Halvempi Fiatin alustalla kalliimpi Mersun. Alkovimalleista hinta oli luokkaa 15 000.-
Omaamme kun ostettiin myyjäliike arvoi ehjän hinnaksi 29 000, tässä yksilössä oli tekemistä ja hinta eri.

Eri merkkien arvostus vaan heittää paljon maasta toiseen ja suomessa on kautta linjan suhtauduttu Ranskalaisiin ja Italialaisiin laitteisiin hyvin skeptisesti. Sitten tietty on merkkejä joissa hinta täällä ja saksassa kulkee käsi kädessä ja merkkejä joissa arvostus täällä on isompi kun saksassa.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View