Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Osaatko ratkaista
Rauzi:
--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 - 9.09.2016 kello on 11:46 ---^
38 ääntä, 34.2% oikein - noin ylhäällä ei olla vielä käyty 8)
--- Lainaus päättyy ---
No helevata. Jos se olikin niin että ensin kerto ja jakolaskut niin olet oikeessa. Saatto se niinkin olla.
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 9.09.2016 kello on 11:42 ---Näyttäs olevan 45,9 % oikeita. Eihän se huono ole. Mutta, on muistettava että nää tällaset on lapsille helpompia kun aikusille. Kiva olla lapsi jälleen.
--- Lainaus päättyy ---
Huvitti itseäni miten vaikea oli yhdistää kuva numeroon, jos nuo kuvat olisi korvattu kirjaimilla tehtävä olisi ollut aikuiselle (ainakin minulle) huomattavasti helpompi hahmottaa. No oikein kuitenkin meni.
hartsakoski:
Meikäläiselle meinas tuo kertolasku tehä källin,kun hätäisesti katsoin senkin yhteenlaskuksi >:( :-[
Rauzi:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 9.09.2016 kello on 11:52 ---Huvitti itseäni miten vaikea oli yhdistää kuva numeroon, jos nuo kuvat olisi korvattu kirjaimilla tehtävä olisi ollut aikuiselle (ainakin minulle) huomattavasti helpompi hahmottaa. No oikein kuitenkin meni.
--- Lainaus päättyy ---
Se ei ollu mulle vaikeeta se arvojen määritys kuville, mutta järjestys... Voe helevata, ja mä oon kuitenki matikka ammattilainen.
seppoko:
Tässä ei ole kysymys vain matematiikasta vaan hoksottimista!
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta