Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Osaatko ratkaista

<< < (5/16) > >>

Rauzi:

--- Lainaus käyttäjältä: 88k5 -  9.09.2016     kello on 11:46 ---^
38 ääntä, 34.2% oikein - noin ylhäällä ei olla vielä käyty  8)

--- Lainaus päättyy ---

No helevata. Jos se olikin niin että ensin kerto ja jakolaskut niin olet oikeessa. Saatto se niinkin olla.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi -  9.09.2016     kello on 11:42 ---Näyttäs olevan 45,9 % oikeita. Eihän se huono ole. Mutta, on muistettava että nää tällaset on lapsille helpompia kun aikusille. Kiva olla lapsi jälleen.

--- Lainaus päättyy ---

Huvitti itseäni miten vaikea oli yhdistää kuva numeroon, jos nuo kuvat olisi korvattu kirjaimilla tehtävä olisi ollut aikuiselle (ainakin minulle) huomattavasti helpompi hahmottaa. No oikein kuitenkin meni.

hartsakoski:
Meikäläiselle meinas tuo kertolasku tehä källin,kun hätäisesti katsoin senkin yhteenlaskuksi >:( :-[

Rauzi:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi -  9.09.2016     kello on 11:52 ---Huvitti itseäni miten vaikea oli yhdistää kuva numeroon, jos nuo kuvat olisi korvattu kirjaimilla tehtävä olisi ollut aikuiselle (ainakin minulle) huomattavasti helpompi hahmottaa. No oikein kuitenkin meni.

--- Lainaus päättyy ---

Se ei ollu mulle vaikeeta se arvojen määritys kuville, mutta järjestys... Voe helevata, ja mä oon kuitenki matikka ammattilainen.

seppoko:
Tässä ei ole kysymys vain matematiikasta vaan hoksottimista!

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View