Tekniikkakeskustelut > Alde
Alden 3000 ykkössähkö ei toimi
mjo33400:
Ota vaunu irti verkosta ja laita ohmimittari johonkin sähkörasiaan, sitten ohjaat vastustehoja ohjauspaneelista, 1kw= noin 50 ohmia, 2kw= noin 27 ohmia ja 3kw= noin 16 ohmia.
pamaus:
--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 - 7.09.2016 kello on 19:20 ---Ota vaunu irti verkosta ja laita ohmimittari johonkin sähkörasiaan, sitten ohjaat vastustehoja ohjauspaneelista, 1kw= noin 50 ohmia, 2kw= noin 27 ohmia ja 3kw= noin 16 ohmia.
--- Lainaus päättyy ---
Täytyy antaa kaverille ohjeet, ja kehotuksen liittymään tänne palstalle ;D
Kävin vaunulla, aika jännä juttu 1-sähköllä ei lämpöä tullut ja 2-sähköllä tuli heti.
Huomasin myös, että tuossa Soliferissa -04 oli valmius 13-napaiseen pistokkeeseen, sulakkeet ja kaikki johdatukset valmiina.
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 7.09.2016 kello on 20:24 ---Täytyy antaa kaverille ohjeet, ja kehotuksen liittymään tänne palstalle ;D
--- Lainaus päättyy ---
Tuo vastuksen mittaushan jo neuvottiin aiemminkin (olen luntannut MJO:ta joskus ::))
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 7.09.2016 kello on 20:24 ---Kävin vaunulla, aika jännä juttu 1-sähköllä ei lämpöä tullut ja 2-sähköllä tuli heti.
--- Lainaus päättyy ---
Senhän se tekee jos vaikka 1kw relevika
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 7.09.2016 kello on 20:24 ---Huomasin myös, että tuossa Soliferissa -04 oli valmius 13-napaiseen pistokkeeseen, sulakkeet ja kaikki johdatukset valmiina.
--- Lainaus päättyy ---
Jep, olen noita tökkeleitä joskus vaihtanut, ohjekirjassa kaaviot.
-------:
--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 7.09.2016 kello on 20:24 ---Täytyy antaa kaverille ohjeet, ja kehotuksen liittymään tänne palstalle ;D
Kävin vaunulla, aika jännä juttu 1-sähköllä ei lämpöä tullut ja 2-sähköllä tuli heti.
Huomasin myös, että tuossa Soliferissa -04 oli valmius 13-napaiseen pistokkeeseen, sulakkeet ja kaikki johdatukset valmiina.
--- Lainaus päättyy ---
Mun vm.-96 jo on 13 napaselle valmius.
131083:
--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 7.09.2016 kello on 21:02 ---Senhän se tekee jos vaikka 1kw relevika
--- Lainaus päättyy ---
Ääni tälle. Vastaavan vian korjasin edellisestäni. Solkku 6702i. Releen kärjet hitsaneet ihan "ruvelle".
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta