Tekniikkakeskustelut > Alde

Alden 3000 ykkössähkö ei toimi

<< < (2/2)

mjo33400:
Ota vaunu irti verkosta ja laita ohmimittari johonkin sähkörasiaan, sitten ohjaat vastustehoja ohjauspaneelista, 1kw= noin 50 ohmia, 2kw= noin 27 ohmia ja 3kw= noin 16 ohmia.

pamaus:

--- Lainaus käyttäjältä: mjo33400 -  7.09.2016     kello on 19:20 ---Ota vaunu irti verkosta ja laita ohmimittari johonkin sähkörasiaan, sitten ohjaat vastustehoja ohjauspaneelista, 1kw= noin 50 ohmia, 2kw= noin 27 ohmia ja 3kw= noin 16 ohmia.

--- Lainaus päättyy ---

Täytyy antaa kaverille ohjeet, ja kehotuksen liittymään tänne palstalle  ;D

Kävin vaunulla, aika jännä juttu 1-sähköllä ei lämpöä tullut ja 2-sähköllä tuli heti.

Huomasin myös, että tuossa Soliferissa -04 oli valmius 13-napaiseen pistokkeeseen, sulakkeet ja kaikki johdatukset valmiina.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus -  7.09.2016     kello on 20:24 ---Täytyy antaa kaverille ohjeet, ja kehotuksen liittymään tänne palstalle  ;D
--- Lainaus päättyy ---
Tuo vastuksen mittaushan jo neuvottiin aiemminkin (olen luntannut MJO:ta joskus  ::))

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus -  7.09.2016     kello on 20:24 ---Kävin vaunulla, aika jännä juttu 1-sähköllä ei lämpöä tullut ja 2-sähköllä tuli heti.
--- Lainaus päättyy ---
Senhän se tekee jos vaikka 1kw relevika

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus -  7.09.2016     kello on 20:24 ---Huomasin myös, että tuossa Soliferissa -04 oli valmius 13-napaiseen pistokkeeseen, sulakkeet ja kaikki johdatukset valmiina.

--- Lainaus päättyy ---
Jep, olen noita tökkeleitä joskus vaihtanut, ohjekirjassa kaaviot.

-------:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus -  7.09.2016     kello on 20:24 ---Täytyy antaa kaverille ohjeet, ja kehotuksen liittymään tänne palstalle  ;D

Kävin vaunulla, aika jännä juttu 1-sähköllä ei lämpöä tullut ja 2-sähköllä tuli heti.

Huomasin myös, että tuossa Soliferissa -04 oli valmius 13-napaiseen pistokkeeseen, sulakkeet ja kaikki johdatukset valmiina.

--- Lainaus päättyy ---

Mun vm.-96 jo on 13 napaselle valmius.

131083:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  7.09.2016     kello on 21:02 ---Senhän se tekee jos vaikka 1kw relevika

--- Lainaus päättyy ---
Ääni tälle. Vastaavan vian korjasin edellisestäni. Solkku 6702i. Releen kärjet hitsaneet ihan "ruvelle".

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View