Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Dealextreme

<< < (6/9) > >>

Aippe:
Tilasin juuri läppärin akun kun löytyi halvalla. Alkuperäinen sanoi hp: akku sanoi sopimuksensa irti noin vuoden käytön jälkeen ja sitten on ollut verkkovirran varassa. Halpaan läppäriin ei haluaisi ostaa kovin kallista varaosaa.

Arska:
Tilailin ipadiin nahkaisen suojakotelon ja muistikortin lukian huikeaan 17 euron hintaan viimeviikon maanantaina ja eilen ne tulivat kotiin.lukija toimii hyvin ja kotelo oli juuri se minkä tilasin.Yllätyin mun mielestä lyhyestä toimitus ajasta.

JPVäisänen:

--- Lainaus käyttäjältä: Arska - 17.08.2012     kello on 21:50 ---Tilailin ipadiin nahkaisen suojakotelon ja muistikortin lukian huikeaan 17 euron hintaan viimeviikon maanantaina ja eilen ne tulivat kotiin.lukija toimii hyvin ja kotelo oli juuri se minkä tilasin.Yllätyin mun mielestä lyhyestä toimitus ajasta.

--- Lainaus päättyy ---
No on kyllä nopsaa toimintaa.Minä oon yleensä saanu oottaa 3-4viikkoa dealextremen paketteja.

88k5:
Oletteko muuten saaneet dealextremestä kirjanpitoon kelvollista kuittia - myyjä?

ea:
Kyllä sieltä saa $ hinnoilla tulosteen ja Paypal kuitti liitteeksi. Pitäisi kelvata.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View