Tekniikkakeskustelut > Ilmastointi
Dometic b2200 asennus
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Rauno - 3.09.2016 kello on 14:55 ---Löysin käytetyn torista, maksoi 800€
Reikä kattoon ja sähkön vedin muovi kourussa ja ihan töpseli kytkentä rasiaan.
Lisäksi siihen syötetään 12v, jos haluaa että tunnelma valot palaa, ilman että laite on päällä.
12v sattukin olemaan kätevästi reijjän teko kohdassa, josta sen sai ryöstettyä.
--- Lainaus päättyy ---
Eikö vaan ole hyvä laite ;) Thumb
Rauno:
http://www.tori.fi/satakunta/Ilmastointi_laite_29965669.htm?ca=11&w=3
Mikä lienee malli?
Joko:
Laitoin kysymystä tuosta. Toki mieluummin ottaisin uudehkon koneen kun varmaan paljon hiljaisempia laitteita kun nuo vanhat koneet. Kuinka paljon on tuon 2200 mallin korkeus katon pinnasta? Minulla on tilanne se että tilaa ei ole kuin n. 20cm katoksen ja vaunun katon välillä. Harmittaa jos vaunua ei saa katokseen laitteen asennuksen jälkeen. Minulla tuo pitäis sijoittaa käytännön syistä katon etuosaan kun takapäässä on jo lisäpainoa kun siellä on 2x 80cm runkopatjat(n. 15 kg lisää alkuperäiseen rakenteeseen). Lisäksi piha nouse koko matkan mentäessä katokseen joten vaunun takapäähän ei saa katolle oikein tulla mitään ylimääräistä. Etupäässä tilaa on paljon enemmän. Pitää kytätä jos löytyis käytetty laite. Lattiamallin koneita en ole yhtään käytettyä onnistunut löytämään
Niin vielä piti kysyä että tiivistetäänkö koneen ja katon sauma butyylillä vai onko siellä joku oma irtonainen tiiviste?
Rauno:
En pääse kotona vaunun katolle mittaamaan, kun tikapuut tallissa niin ettei niitä saa, ennen kun siirtää yhden halvaantuneen mauton. Mutta maasta käsin tiiraillut, niin taitaa olla yli 20cm korkea tuo laite.
Minä laitoin pelkän oman tiivisteen, mikä tuli koneen mukana.
kabe:
Tarkka mitta 24,8 cm
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta