Tekniikkakeskustelut > Kori ja alusta

Menipäs sitten sivulasi rikki

(1/4) > >>

Teukka-74:
Tarttisin hiukan neuvoja mistä tuollaisen ulkomuovilasin saa ja millainen homma se on vaihtaa?
Sisempi lasi on ehjä ja uloimmat halkeamat on teipattu. Hatuttaa niin prkl!!!  >:(

Kaliko:
Vaihtamisesta en tiedä, mutta tuskin vaikea homma, tori.fi sivuilla
olen nähnyt useammankin myynti ilmoituksen Solkun ikkunoista.
Itse etsin kaverin vanhaan Matkaaja Pallakseen myös sivuikkunaa.

Teukka-74:
^
Tarjontaa näyttää kyllä olevan. Irtoaakohan tuo ulkolasi erikseen tuosta paketista?
Pitäis vain käydä katsomassa paikanpäällä että millaisia laseja tarjoavat.

SilSam:
Irrotat sisäpuolelta karmista ne tangot jotka pitää ikkunaa auki. Sitten nostat ikkunan auki ylös niin lasi "pleksi" irtoaa kiskosta.

Mun pitäs hommata sama ikkuna Polariin.

Ja sen jälkeen opettaa että ko. ikkunaa EI AVATA!.

edit: Kun tarkemmin katsoin, niin sullahan ei ollutkaan avattava ikkuna. Mutta kyllä toikin irtoaa helposti, ruuvit auki ja varmaan samanlailla pitää nostaa ylös että saa kiskosta irti.

Mikä ton rikkoi? Ei tohon ovessa paikallaan oleva avain taida ylettyä?

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: SilSam - 31.08.2016     kello on 17:15 ---Irrotat sisäpuolelta karmista ne tangot jotka pitää ikkunaa auki. Sitten nostat ikkunan auki ylös niin lasi "pleksi" irtoaa kiskosta.

Mun pitäs hommata sama ikkuna Polariin.

Ja sen jälkeen opettaa että ko. ikkunaa EI AVATA!.

edit: Kun tarkemmin katsoin, niin sullahan ei ollutkaan avattava ikkuna. Mutta kyllä toikin irtoaa helposti, ruuvit auki ja varmaan samanlailla pitää nostaa ylös että saa kiskosta irti.

Mikä ton rikkoi? Ei tohon ovessa paikallaan oleva avain taida ylettyä?

--- Lainaus päättyy ---
Joo kiitti neuvoista. Ei oo tosiaan nk.aukaistava ikkuna. Kaveri huiski liian terhakkaasti katuharjalla ja näytti jonkun liikkeen. Siinäsitä oli sitten liikettä  Thumbd Mä irroitan tuon reissun jälkeen.Nyt se on teipattu tiiviiksi. Harmittaa tuollaiset mutta niin harmitti kaveriakin.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View