Tekniikkakeskustelut > Matkailuvaunut

Nokkapyörän tuki.

<< < (6/6)

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 20.06.2011     kello on 20:39 ---  Minulla on vanhassa Wokkelossa takana isot ja tukevat tossut,mutta en ruuvaa niitä alas,kuin pitkää paikalla ollessa !!!

--- Lainaus päättyy ---
Vaikka Adriassa on yllättävän tukeva alusta leveämmän takaraidevälin ansiosta niin noiden takatukien hyöty on myös matkailuautoissa kiistaton, on vaan nykyään monessa autossa ruksattava autoa tilatessa tai sitten myöhemmin hankittava erikseen, Adriassakin niistä joutuu nykyään maksamaan 170 euroa kun -08 vielä kuului varusteisiin.

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 20.06.2011     kello on 21:54 ---Vaikka Adriassa on yllättävän tukeva alusta leveämmän takaraidevälin ansiosta niin noiden takatukien hyöty on myös matkailuautoissa kiistaton, on vaan nykyään monessa autossa ruksattava autoa tilatessa tai sitten myöhemmin hankittava erikseen, Adriassakin niistä joutuu nykyään maksamaan 170 euroa kun -08 vielä kuului varusteisiin.

--- Lainaus päättyy ---
  Niimpä,mutta ne nykyiset takatassut on rimpuloita,toki niillä voi tukea autoa,mutta tuossa Wokkelossa on sellaiset,voi nostaa niillä auton takapään ilmaan !!  ;D

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: perho-ukko - 20.06.2011     kello on 20:05 ---  Mutta.. vetoauto pitää olla kytkettynä !!

--- Lainaus päättyy ---

Mun mielestä se ei muuta tilannetta leiriytymiseksi, vaikka vaunun irroittaa koukusta levähtämisen ajaksi. Autoa ei kylläkään saa siirtää pois vaunun edestä, koska se alkaa olla jo leiriytymistä ;).

Leirintäopas sanoo sivulla 73:
"Saako levähdyspaikalla yöpyä?
Tienvieren levähdyspaikat on tarkoitettu lepäämiseen.
Lepäämisen jälkeen matkaa on jatkettava. Levähdyspaikoil-
la voi siis jopa yöpyä tarvittaessa, mutta leiriytyminen on
kielletty. Mm. katoksia ja pihakalusteita ei saa asetella
vaunun vierustalle edes levähdettäessä.

perho-ukko:

--- Lainaus käyttäjältä: Ossi66 - 21.06.2011     kello on 06:53 ---Mun mielestä se ei muuta tilannetta leiriytymiseksi, vaikka vaunun irroittaa koukusta levähtämisen ajaksi. Autoa ei kylläkään saa siirtää pois vaunun edestä, koska se alkaa olla jo leiriytymistä ;).

Leirintäopas sanoo sivulla 73:
"Saako levähdyspaikalla yöpyä?
Tienvieren levähdyspaikat on tarkoitettu lepäämiseen.
Lepäämisen jälkeen matkaa on jatkettava. Levähdyspaikoil-
la voi siis jopa yöpyä tarvittaessa, mutta leiriytyminen on
kielletty. Mm. katoksia ja pihakalusteita ei saa asetella
vaunun vierustalle edes levähdettäessä.

--- Lainaus päättyy ---
  Tätä minä juuri tarkoitin,on vähän "veteen piirretty viiva ",!!  ;D

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View