Matkailukeskustelut > Matkailu ulkomailla
Minkämaalaiseksi sinua luullaan ulkomailla?
Charlottiina:
Pohjoismaiden ulkopuolella olen "ihan varmasti italialainen". Sama tapahtuu jos joku jostain muualta maailmasta tuleva juttelee kanssani jossain täällä omassa maassani, olen aivan varmasti italialainen.
Aikoinaan kun töiden takia reissasin paljonkin ulkomailla niin aina joskus kyselin ihmisiltä syytä tähän italialaisuuteeni. Aina sain samat perustelut :Olen kuulemma ihonväriltäni ja elekieleltäni aivan italialainen. Eikä hiusten värikään ole väärä vaikka olenkin "purkista punapää" ;) sillä hiusteni väri on kuulemma aivan sama kuin punapäisillä italialaisilla.
Mies nauroikin kun tuo matkailuauto muutti meille että nyt on taloudessa sitten yksi ihan oikeasti italialainen ja yksi joka menee täydestä italiattaresta ;D
kalavaanari:
Euroopassa kun on joku ääneen arvellut kotimaata, niin englantilaiseksi ovat ehdotelleet, vaikka en omista leveitä korvia :)
T-Cat:
--- Lainaus käyttäjältä: kalavaanari - 24.01.2017 kello on 22:16 ---Euroopassa kun on joku ääneen arvellut kotimaata, niin englantilaiseksi ovat ehdotelleet, vaikka en omista leveitä korvia :)
--- Lainaus päättyy ---
:D
Onko sitten helposti palava iho yms. piirteet?
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta