rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: lattiamallinen ilmastointikone mikä ja mistä?  (Luettu 6478 kertaa)

  • Vieras
  • lattiamallinen ilmastointikone mikä ja mistä?
    « : 28.08.2016 kello on 21:28 »
    Elikkäs otsikossa tuo tulikin jo. Haluaisin vaunuuni ehdottomasti ilmastoinkin (en kaipaa niitä kommentteja että se on turha, varsinkaan sellaisilta kellä sitä ei ole). Kattomalli menis muuten mut epäilen että vaunu ei mahdu minulla korkeudesta enää katokseen säilytykseen. Näimpä siis ajattelin että sängynalle tai istuinryhmän alle soveltuva esim. Dometic hb2500 olis oiva laite. Lisäksi tuon voi sitten melko huomaamattomasti poistaa ja asentaa uuteen kulkimeen jos sattuu joskus niin käymään että vaunua vaihdan. Trumalta on vissiin vastaavia laitteita kans? Ja jotain asennusprojektia luin niin joku oli tilannut saksasta, Mistähän niitä sieltä kannattais metsästää? Ebay ei tuottanut tulosta...
    Suurin perustelu laitteelle on koirat, ne paahtuu helteellä tänne vaunuun kun nytkään ei lämpötila laske sisällä alle 22 asteen vaikka ulkona oli viimeyönäkin vain 9 astetta lämmintä. Huomaa kyllä eron kun yks yö oli koirat muualla hoidossa niin pakko oli laittaa lämmöt päälle ;D

    Niin ja korjataan vielä että vaunu 6 metriä pitkä kun laitteissa on monesti ilmoitettu se vaunun maksimi pituus

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla: 4.03.2019 kello on 18:53
    Vs: lattiamallinen ilmastointikone mikä ja mistä?
    « Vastaus #1 : 6.11.2016 kello on 13:27 »
    kokeileppa saksan hintaseurantaa http://www.idealo.de/
    itse tuolta valitsin liikkeen ja viikossa oli ilmastointi kotona huomattavasti halvemmalla kuin suomen maasta.
    Meidän laite ja 20 muuta artikkelia tuli Wagnerilta ja markiisin varaosat tuli viimeks kamping-kaufhausilta. Kummastakin positiivinen kokemus.
    tosta 2500 mallista on tullut tehokkaampi 3000 malli jonka kyllä itse ottaisin.
    http://www.idealo.de/preisvergleich/OffersOfProduct/5048260_-freshwell-3000-dometic.html

  • Vieras
  • Vs: lattiamallinen ilmastointikone mikä ja mistä?
    « Vastaus #2 : 6.11.2016 kello on 17:34 »
    Tuli hommattua jo kattomalli kun löytyi sopiva käytetty dometic b1600 plus kone joten ei ole enää itselle ajankohtainen aihe