Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot
Montako päivää kulkine tieliikennekäytössä?
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Harri1 - 15.11.2016 kello on 13:46 ---"Uusi ajoneuvovero aiotaan nuijia läpi nopeutetulla käsittelyllä – kohdistuu mm. ”46-vuotiaaseen ammattikoulun käyneeseen pieni- tai keskituloiseen mieheen”
Tuolta ikä-.ja koulutusluokalta on helpoin ottaa.
--- Lainaus päättyy ---
Tällä ikäluokalla, johon itsekin kuulun, on varmaankin omistuksessa eniten erilaisia moottorikulkuneuvoj a. Tarkenteeseen voisi lisätä suurten asutuskeskusten ulkopuolella asuvaan.
AnneN:
Kiitos muistutuksesta- otin heti Knaussin pois rekisteristä, kun eilen viety lumelta suojaan. Saas nähdä onko taas viikonloppuna liikenteessä...? ;D Mutta miten ihmeessä saatte tiedon montako päivää ollut liikenteessä. En osannut Trafin sivulta katsoa.
seppoko:
--- Lainaus käyttäjältä: AnneN - 15.11.2016 kello on 21:07 ---Kiitos muistutuksesta- otin heti Knaussin pois rekisteristä, kun eilen viety lumelta suojaan. Saas nähdä onko taas viikonloppuna liikenteessä...? ;D Mutta miten ihmeessä saatte tiedon montako päivää ollut liikenteessä. En osannut Trafin sivulta katsoa.
--- Lainaus päättyy ---
1. Minulla on tallessa sähköpostissa kaikki Trafilta tulleet vahvistukset. Laskin niistä.
2. Kysyin hieman kovistellen vakuuttajalta heidän tietonsa.
Eivät olleet aivan yksi yhteen jostain syystä. Tai ehkä minun laskuvirheeni?
nieppi:
Mulla knaussi on liikenteessä läpivuoden ja talvisin asustelen autossa aina alkuviikot.
Sivuvaunu bemari on liikenteessä läpivuoden
Suzuki menee seisontaan aina kun lumet ilmestyy maahan ja vastaavasti issikka tulee liikenteeseen lumien tultua, siinä kun on nastarenkaat alla.
Helpompi vaihtaa mopoa talventullen ku ruveta tussaamaan sitä rengassavottaa ;)
Jos tuo vero tulee olemaan kovin suuri niin issikka siirtynee huonekaluks.
AnneN:
--- Lainaus käyttäjältä: nieppi - 16.11.2016 kello on 07:05 ---Mulla knaussi on liikenteessä läpivuoden ja talvisin asustelen autossa aina alkuviikot.
Sivuvaunu bemari on liikenteessä läpivuoden
Suzuki menee seisontaan aina kun lumet ilmestyy maahan ja vastaavasti issikka tulee liikenteeseen lumien tultua, siinä kun on nastarenkaat alla.
Helpompi vaihtaa mopoa talventullen ku ruveta tussaamaan sitä rengassavottaa ;)
Jos tuo vero tulee olemaan kovin suuri niin issikka siirtynee huonekaluks.
--- Lainaus päättyy ---
Isskikka? Hokeilla? Ihmettelee melkein blondi :)
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta