rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Spammaajat  (Luettu 3851 kertaa)

*****
  • Saittisähläri
  • Kalustoon kuuluva
  • Aiheen aloittaja
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:25
  • Epsoo
Spammaajat
« : 27.08.2016 kello on 00:48 »
Kyllä on surkeaa esitystä saada se haittaohjelma ujutettua koneelle. Voisivat edes tarkistaa jotenkin kohteen, ettei pääsisi ihan naurettavuuksia läpi.

  • Vieras
  • Vs: Spammaajat
    « Vastaus #1 : 27.08.2016 kello on 08:23 »
    Kyllä on surkeaa esitystä saada se haittaohjelma ujutettua koneelle. Voisivat edes tarkistaa jotenkin kohteen, ettei pääsisi ihan naurettavuuksia läpi.

     Jotain tuon tyylisiä juttuja tulee lähes joka ikinen päivä sähköpostiini.  Thumbd

    Olen huomannut että niiden määrä pyörii päivittäin kymmenen kappaleen molemminpuolin. Eräs oleellisimmista asioista on mm, lähetysten saman iaikaisuus päivittäin puolentunnin periodilla. Olen laittanut niitä spämmeihin, estolistalle mutta niitä vaan saapuu päivttäin. Otsakkeet ovat erilaisia. Milloin olen tilannut lentolippuja, milloin valokuvia, milloin tarvitsen vahvistuksen johonkin tilaamaani tuotteeseen, jne, siis laidasta laitaan. Onneksi muistan suurin piirtein kenen kanssa asioin sähköpostin välityksellä.  :)




    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
    Vs: Spammaajat
    « Vastaus #2 : 27.08.2016 kello on 08:45 »
    Jotain tuon tyylisiä juttuja tulee lähes joka ikinen päivä sähköpostiini.  Thumbd

    Olen huomannut että niiden määrä pyörii päivittäin kymmenen kappaleen molemminpuolin. Eräs oleellisimmista asioista on mm, lähetysten saman iaikaisuus päivittäin puolentunnin periodilla. Olen laittanut niitä spämmeihin, estolistalle mutta niitä vaan saapuu päivttäin. Otsakkeet ovat erilaisia. Milloin olen tilannut lentolippuja, milloin valokuvia, milloin tarvitsen vahvistuksen johonkin tilaamaani tuotteeseen, jne, siis laidasta laitaan. Onneksi muistan suurin piirtein kenen kanssa asioin sähköpostin välityksellä.  :)
    Mikä sähköpostiohjelma? Minulla Gmail ja hyvin suodattaa  Thumb Ps.Tämä ei ole mainos  ;) Ja varmasti on muitakin hyviä.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
    • Autossa on pyörät
    Vs: Spammaajat
    « Vastaus #3 : 27.08.2016 kello on 08:52 »
    Jep gmail suodattaa :o se suodattaa tosi hyvin. Jos joku vaikka sinun tori.fi myynti ilmoitukseen lähettää kyselyn ja sinä vastaat omasta sähköpostistasi. Tällöin vastaanottajan gmail tulkitsee sen roskapostiksi ja heittä roskikseen. Lähinnä johtuen siitä. Että viestiketjussa tulee tori.fi esiin. Tästä on kymmenien kertojen kokemukset. Samoin kun jaan onedrivestä kuvakansion. Niin tyttäreni ja vävyni gmail etikkaa roskikseen ne. Ei hyvä.... Thumbd

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
    Vs: Spammaajat
    « Vastaus #4 : 27.08.2016 kello on 08:59 »
    Aijaa. No ei sitten ole hyvä  :-[ Olen myynyt Tori.fi tavaraa ja kyllä kyselyt on tulleet läpi. Myös kuvalinkit kalaporukan jne kanssa on toimineet mutta en todellakaan ala ammattilaisen kanssa väittelemään  Thumb Jos joku asetus on minulla toisin...  :o
    Edit: Google drivestä ollaan kuvia jaettu joten ratkaisu liene siinä. Voihan se olla liian suodattavainen mutta minulle tällä hetkellä käy näin päin.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
    • Autossa on pyörät
    Vs: Spammaajat
    « Vastaus #5 : 27.08.2016 kello on 09:01 »
    Kai se on hyvä kun sinne käy säännöt tekemässä. Mutta kun niitä ei kukaan käy tekemässä. Itsellä operaattorin maili joka kyllä estää pääosan noista spammeista

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
    Vs: Spammaajat
    « Vastaus #6 : 27.08.2016 kello on 09:04 »
    Kai se on hyvä kun sinne käy säännöt tekemässä. Mutta kun niitä ei kukaan käy tekemässä. Itsellä operaattorin maili joka kyllä estää pääosan noista spammeista
    Tästä siinä on kyse. Olen sinne laitellut omia sääntöjä ja säätöjä  Thumb Nyt kun muistelen niin alussa sinne tuli kaikenlaista moskaa
    ja siksi asetukset säädin velipojan kanssa. Ollut jo vuosia vuosia käytössä.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
    Vs: Spammaajat
    « Vastaus #7 : 27.08.2016 kello on 09:05 »
    Ja tosiaan siitä kuvien jakamisesta kirjoitinkin ylempänä.

    *****
    • Karavaanari
    • Viimeksi paikalla:21.12.2017 kello on 20:48
    • ViVe SM 2016 !! 👍
    Vs: Spammaajat
    « Vastaus #8 : 27.08.2016 kello on 10:27 »
    Juu, jatkuvasti on joku palaveri ollu mulla jonkun vierasmaalaisen tyypin kanssa. Kas kun en muista mitään itse ? Nyt pitäs Zip avata ja tarkistaa pöytäkirja ...  Hah
    Mulla on helppoo kun en ole töissä tai vapaa-ajalla tekemisessä ulkomaalaisten (nimisten) kanssa. Rennosti kaikki roskiin! ^-^

    *****
    • Saittisähläri
    • Kalustoon kuuluva
    • Aiheen aloittaja
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 00:25
    • Epsoo
    Vs: Spammaajat
    « Vastaus #9 : 27.08.2016 kello on 10:28 »
    Jotain tuon tyylisiä juttuja tulee lähes joka ikinen päivä sähköpostiini.  Thumbd

    Tuossa olikin parasta "Good evening facebook"  :laugh:


    Jos joku vaikka sinun tori.fi myynti ilmoitukseen lähettää kyselyn ja sinä vastaat omasta sähköpostistasi. Tällöin vastaanottajan gmail tulkitsee sen roskapostiksi ja heittä roskikseen. Lähinnä johtuen siitä. Että viestiketjussa tulee tori.fi esiin. Tästä on kymmenien kertojen kokemukset. Samoin kun jaan onedrivestä kuvakansion. Niin tyttäreni ja vävyni gmail etikkaa roskikseen ne. Ei hyvä.... Thumbd

    Tuota varten on ns. valkoiset listat..

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:51
    Vs: Spammaajat
    « Vastaus #10 : 27.08.2016 kello on 12:00 »
    Luukkuun tulee paljon. Jopa omasta luukun osoitteestani?

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 20:29
    • Autossa on pyörät
    Vs: Spammaajat
    « Vastaus #11 : 27.08.2016 kello on 13:01 »
    Tuossa olikin parasta "Good evening facebook"  :laugh:


    Tuota varten on ns. valkoiset listat..
    Kyllä. Mutta esim viime viikolla eräs halusi ostaa minulta AAD50 kaiuttimet. Hän lähetti minulle mailin tori.fi kautta. Minä vastasin siihen heti ja kerroin aukioloajat. Ihmettelin kun kaverista ei kuulu mitään. 2pv myöhemmin tuli samalta uusi maili ja kyseli olemmeko me lomalla tms. Vastasin siihen heti ja aloin vrk myöhemmin ihmettelemään. Kaivoin hänen numeron esille ja soitin. Ei ollut saanut postiani lainkaan ja kiitti puhelinsoitosta. Haki kaiuttimet samantien ja totesimme mailien menneen gmailin roskikseen. Eli hankalaa jos ei gmailin käyttäjä ole osannut muokata asetuksia. Thats shit Thumbd

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:16.02.2024 kello on 07:37
    Vs: Spammaajat
    « Vastaus #12 : 27.08.2016 kello on 13:13 »
    ^
    Hyvä huomio  Thumb

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 17:38
    • Oululainen terwaporwari
    Vs: Spammaajat
    « Vastaus #13 : 27.08.2016 kello on 16:00 »
    Luukkuun tulee paljon. Jopa omasta luukun osoitteestani?
    Tosi on,kuinkahan korkee pino mullakin on Samsungin puhelimia jossain odottamassa noutoa :laugh: :laugh:
    Tarjottuja lainojakaan en ole käyttänyt,ja kaikenlaisia pelivoittoja on jäänyt lunastamatta :o.En kyllä ole mitään pelannutkaan ;D

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:54
    Vs: Spammaajat
    « Vastaus #14 : 27.08.2016 kello on 16:29 »
    Kyllä. Mutta esim viime viikolla eräs halusi ostaa minulta AAD50 kaiuttimet. Hän lähetti minulle mailin tori.fi kautta. Minä vastasin siihen heti ja kerroin aukioloajat. Ihmettelin kun kaverista ei kuulu mitään. 2pv myöhemmin tuli samalta uusi maili ja kyseli olemmeko me lomalla tms. Vastasin siihen heti ja aloin vrk myöhemmin ihmettelemään. Kaivoin hänen numeron esille ja soitin. Ei ollut saanut postiani lainkaan ja kiitti puhelinsoitosta. Haki kaiuttimet samantien ja totesimme mailien menneen gmailin roskikseen. Eli hankalaa jos ei gmailin käyttäjä ole osannut muokata asetuksia. Thats shit Thumbd
    Mihin ne roskapostit sitten menee....

    Mulla ei juurikaan Gmailiin tule roskapostia, tai ainakin luulen niin.
    Meneekö ne johonkin mustaan aukkoon, jolloin en edes näe sitä roskaa. Olen aina luullut, että ne tulee siihen roskapostikansioon.