Tekniikkakeskustelut > Kaasulaitteet

Nestekaasun tai jonkun muun ylimääräisyydet?

<< < (2/5) > >>

JK:
Niin tuo kaasun mukana tuleva, se varmaan sotkis sitten pannun ja liedenkin, ei niissä ole mitään ongelmaa.
Itse jääkaappi on nuohottu tossa kevättalvella, en ollut itse näkemässä miten tämä tehtiin.

Voisiko se olla niin että vuosien saatossa pakoputkesta on tippunu nokea ja sitten kun tää saa kosteutta, soppa valmis.
Vaunukin satttuu olee vuosimallia -01

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: JK - 16.08.2016     kello on 21:21 ---
Voisiko se olla niin että vuosien saatossa pakoputkesta on tippunu nokea ja sitten kun tää saa kosteutta, soppa valmis.
Vaunukin satttuu olee vuosimallia -01

--- Lainaus päättyy ---

Aivan.  :)

honkte:
Minun tietääkseni trukkipullo on erillainen, eikös kaasu tule trukkipullosta nesteenä joten pullossa uiskenteleva möhnä saattaakin päästä suodattimelle asti. Normaalista kaasupullosta kaasu tulee kaasuuntuneena joten siinähän nuo ruostehiukkaset eivät uiskentele.

Honkte

JK:
Trukkipullosta tulee tosiaan nesteenä se kaasu, itse trukissa on sitten se kaasun höyrystin.
Eihän tossa trukkipullossa ole muuta eroa kun että siellä itse pullon sisällä on putki hanalta pullon pohjalle ja tietty letkua varten kierre vähän eroaa ettei tule sekaantumisia.
Paino ja sivuventtiilipulloi stahan se tulee kaasuna, tai no tulee sieltäkin nestettä jos käännät sen pullon ylösalasin.

Muutenhan se itse kaasu on sitä ihan samaa propaania. Ulkomaat sit asia erikseen niissä voi olla butaanikin.

lahelju:
Moottorikaasupullos sa kaulus on punainen, muutoin se on sama kuin normaali pullo ulkoisesti. Sisällä on putki, joka antaa kaasun aina nestemäisenä. Rautapulloissa on ruosteongelmia, mutta vaihto alumiinipulloon lopettaa nämä ruosteongelmat moottorikaasussa.
Moottorikaasua ei pidä käyttää missään tapauksessa normaaleissa kaasulaitteissa, koska niissä ei ole höyrystintä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View