Tekniikkakeskustelut > Projektit

Solifer 540 -88 tulikin isompi rojekti

<< < (2/3) > >>

MCL:
Monitoimityökalun (esim  http://www.tooloutlet.fi/fi/Tuotteet/S%C3%A4hk%C3%B6ty%C3%B6kalut/Monitoimity%C3%B6kalut/235/Monitoimity%C3%B6kalu+Skil+1150/2129) sileällä terällä.

hartsakoski:
Itse otin puuvartisella pakkelilastalla jonka leveys on 50 mm.

janitkon:

--- Lainaus käyttäjältä: hartsakoski - 16.08.2016     kello on 10:48 ---Itse otin puuvartisella pakkelilastalla jonka leveys on 50 mm.

--- Lainaus päättyy ---

Minä myös, puukahvalla, niin ei paina kämmeneen.

Goa78:
Taas vähän kymysyksiä, tyhmä ei tiedä. Vaunun ihan pohjimmainen vaneri. Onko järkeä vaihtaa kokonaan? Ainakin olisi hirveä homma ja joutuisi hulluna tukemaan että koppi pysyisi kasassa. Osan joutuu joka tapauksessa vaihtaan kun pohjaa kopisteli niin oli parista paikkaa oli pehmeähkö. Saako sille työmäärälle vastinetta.
Ja toinen jos laittaa filmivaneria pohjaan sehän ei hengitä samallalailla. Ainakin rautakaupan setä sanoi että ei ehkä ole hyvä ratkaisu sinne.
minkälaisellä tavaralla kannattaisi pohjaa ruveta paikkaileen. Onko se ihan perus vaneria se pohja ja kuinka ohkasta oikein se on?

kimmok:
Oisko jotain 3mm jossa on jokin mustan värinen estämässä tota laho hommaa.
ylä puolellla on sit ainakin tupla paksu en muista enää noitta mittoja .
Kun sit viimeksi noita käsittelin oli vuosi 87-88.
eli et voi olla et olen ollut tekemässä tuota vaunua. Riippuu siitä onko se tehty vantaalla vai teuvalla.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View