Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Trafi muisti.

<< < (5/12) > >>

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: HiTec - 23.09.2013     kello on 18:29 ---Ja samasta syystä autoveron muutos km-pohjaiseksi = OK?

Sillä että veroa korotetaan tasaeuroilla, aikaansaa sen että progressio loivenee = niitä kilteimpiä sakotetaan ja röyhkeimpiä palkitaan. Miten kummassa tälläinen linjauksen muutos muka motivoi ympäristöystävällis iin valintoihin?

--- Lainaus päättyy ---

Ei taida kukaan olla noiden km-pohjaisen muutoksen kannalla,eli en siis minäkään. Ja usko vaan että ei se mieltä ylentänyt kun nostettiin veroa vajaasta 40 eurosta sinne vajaaseen 80 euroon, mutta samalta se olisi tuntunut kuin aiemmallakin autolla, siinä korotus olisi ollut vajaasta 140 eurosta reiluun 180 euroon mikäli nyt oikein muistan nuo eurot.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 23.09.2013     kello on 18:37 ---Ei taida kukaan olla noiden km-pohjaisen muutoksen kannalla,eli en siis minäkään. Ja usko vaan että ei se mieltä ylentänyt kun nostettiin veroa vajaasta 40 eurosta sinne vajaaseen 80 euroon, mutta samalta se olisi tuntunut kuin aiemmallakin autolla, siinä korotus olisi ollut vajaasta 140 eurosta reiluun 180 euroon mikäli nyt oikein muistan nuo eurot.

--- Lainaus päättyy ---
Mutta nehän on vaan paperi lappusia ;)

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: Risto66 - 23.09.2013     kello on 18:53 --- Mutta nehän on vaan paperi lappusia ;)

--- Lainaus päättyy ---

Ristolla se on hauska huumori tuohon mitä rahaan tulee, kyllä se mulle jo tuo vitonen on sellainen paperiraha etten minä sillä p******* pyyhi, Riston puheista päätellen sulle tuo raha ei merkkaa mitään.

Ei pahalla mutta minä sen rahan eteen joudun tekemään töitäkin, ei se sinne pankkitilille tule itsestään, toisille se taitaa tulla joten ehkä se tuntuu silloin vain paperilta.

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: ihaa - 23.09.2013     kello on 18:55 ---Ristolla se on hauska huumori tuohon mitä rahaan tulee, kyllä se mulle jo tuo vitonen on sellainen paperiraha etten minä sillä p******* pyyhi, Riston puheista päätellen sulle tuo raha ei merkkaa mitään.

--- Lainaus päättyy ---
Kyllä merkkaa ja tosi paljon ;) Kunhan heitin ;)

ihaa:
Huonoa huumoria mieheltä joka hankkii vaunuja joka vuosi ja samaan aikaan moni joutuu ihan oikeasti sen eteen tekemään tuplavuoroja töitä eikä sittenkään meinaa rahaa riittää ruokaan ja asumiseen...huumori a saa toki olla mutta rajansa siinäkin, niin ainakin mun mielestä.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View