Tekniikkakeskustelut > Kalusteet ja sisustus

Polarin istuinverhoilujen puhdistus

<< < (5/6) > >>

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V - 11.08.2016     kello on 13:07 ---Harvemmalla on työmaaimuri tms ylimääräisenä

--- Lainaus päättyy ---

Minä voin imuroida nestettä vaikka Allawayllä  ;)
Yleensä laitan esierottelijan kuitenkin vanhan Upon eteen.

Rauno:
Tuolta meinasin vuokrata imurin, jos vuokran jälkeen tulee tunne ettei pysty elään ilman, niin sitten pitää harkita omaksi hommaamista..
Ens viikonloppuna ois aikaa, tämä kuluva menee messuosastolla pylvästelyyn, mutta onneksi saa majoittua laiskankartanolla vaunulla... Väittäisin että täällä on suomen paras leirintäalueen sauna mitä minä tiedän...

http://www.rentcenter.net/tekstiilipesurin-eli-painehuuhtelulaitteen-vuokraus.htm

Teukka-74:

--- Lainaus käyttäjältä: Rauno - 12.08.2016     kello on 22:56 ---Tuolta meinasin vuokrata imurin, jos vuokran jälkeen tulee tunne ettei pysty elään ilman, niin sitten pitää harkita omaksi hommaamista..
Ens viikonloppuna ois aikaa, tämä kuluva menee messuosastolla pylvästelyyn, mutta onneksi saa majoittua laiskankartanolla vaunulla... Väittäisin että täällä on suomen paras leirintäalueen sauna mitä minä tiedän...

http://www.rentcenter.net/tekstiilipesurin-eli-painehuuhtelulaitteen-vuokraus.htm

--- Lainaus päättyy ---
Ajaa asiansa. Minulla oli tuollainen vuokralla ekalla kerralla. Sittemmin olen edellisessä viestissä mainitulla
tavalla siistimiset hoitanut.

MattiS:
Todella hyvä tuo vuokrapesuri, minä myös vuokrasin 80€ viikonloppu ja tuollaista lähti penkeistä tosin taitaa olla jo toinen pesu. Viikonloppuna kerkesi hyvin kolme kertaa pestä ja välillä antaa vähän kuivaa että näkee miltä alkaa näyttää

Aakku:
Mitenkäs penkinlämmittimien vastukset tuohon veteen suhtautuu...?

Olen monesti suunnitellut pakun istuinverhoilun pesua, mutta kun siinä on vastuslangat alla ja vieläpä melko pinnassakin.
En ole vielä tohtinut kokeilla. Paikallinen hyväksi tunnettu fiksari ilmoitti, että maksaa 40€ 1+2 pakun verhoilun pesu, eikä kuulemma haittaa penkinlämmittimet.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View