Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
SFC -alue vai yleinen alue?
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 10.08.2016 kello on 21:32 ---Olen miettinyt miksi en viihdy kuin pakolliset huoltokäynnit alueilla oli se sitten mikä vaan.. Harvoin vika on alueen sijainnissa tms.
Joku jossain kirjoitteli että kelpaahan alueilla olla kun muistaa että ollaan kausipaikkalaisten vieraina. Se siinä mahtaa ollakkin ja tämä korostuu sitten "kantapeikkojen" kanssa kun ollaan kuten kotonaan ja muut on sitten jotenkin aliarvoisempaa sakkia.
Tulee vähän sama fiilis kuin olisit jonkun mökin pihassa käymässä.. En minä halua siellä olla enkä haluaisi oman mökin pihallekkaan ketään joten ymmärrän tilanteen.
--- Lainaus päättyy ---
Tuo on kovin henkilökohtainen asia, miten suhtautuu.
Olen keskusjärjestön jäsen ja alueet tarjoaa maksua vastaan mahdollisuutta vierailla niillä. Minä maksan kulujani vastaavan summan, ehkä hiukan enemmän, johon olen jäsenenä oikeutettu. Suurimmassa osassa paikkoja olen ollut hyvin tervetullut nettomaksaja enkä koe olevani yhtään vähempiarvoisempi kuin muutkaan.
Jos kutsutaan, niin meen mieluusti kaverien koti- tai mökkipihoille yöksi, ei ahdista yhtään. Samoin kotipihani on samalla lailla heidän käytössä. En ymmärrä henkilökohtaisesti ahdistuksen syytä, sen kyllä, että toiset on vähän erakkoja ja ajattelee eri lailla.
Yksi vertaus vielä. Jos meen vieraalla pikkupaikkakunnalla illalla baariin, jossa kantapeikot istuu, niin saatan äärimmillään jopa kysyä, että sopiiko vieraan tulla heidän puolestaan. Vaikka yrittäjä on tiskin takana. Saa varmaan olla sen jälkeen rauhassa, jos vaan on kunnolla.
winemaker:
No niin, alue SFC tai ?, reissuun lähdössä avoimin mielin, saas nähdä ketä karavaanisaunassa tavataan ja missä?
Kotimaassa tällä kertaa, keskisemmässä ja pohjoisemmassa Suomessa voi Jorwagonin bongata lähiviikkoina, palkkiona reilu kädenpuristus.
Nooh, saattaapi tilkkasen kotiwiiniäkin mukiinsa saada, jos muki on mukana.
;D
Alan:
--- Lainaus käyttäjältä: winemaker - 10.08.2016 kello on 21:57 ---No niin, alue SFC tai ?, reissuun lähdössä avoimin mielin, saas nähdä ketä karavaanisaunassa tavataan ja missä?
--- Lainaus päättyy ---
Sama edessä, mutta aikaa vähemmän. Ehkä ei vieläkään törmäillä.
Wiki:
--- Lainaus käyttäjältä: Lerssinen - 10.08.2016 kello on 21:32 ---Olen miettinyt miksi en viihdy kuin pakolliset huoltokäynnit alueilla oli se sitten mikä vaan.. Harvoin vika on alueen sijainnissa tms.
Joku jossain kirjoitteli että kelpaahan alueilla olla kun muistaa että ollaan kausipaikkalaisten vieraina. Se siinä mahtaa ollakkin ja tämä korostuu sitten "kantapeikkojen" kanssa kun ollaan kuten kotonaan ja muut on sitten jotenkin aliarvoisempaa sakkia.
Tulee vähän sama fiilis kuin olisit jonkun mökin pihassa käymässä.. En minä halua siellä olla enkä haluaisi oman mökin pihallekkaan ketään joten ymmärrän tilanteen.
--- Lainaus päättyy ---
Näinhän se on ja mitä pienempi alue sitä herkemmin tulee tunne että täällä ei ole kotonaan vaikka alueella olisi palvelu ystävällistä ja hyvää.
--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 10.08.2016 kello on 21:53 ---Itse olen saanut pelkästään hyvää palvelua SFC-alueilla. En mene sinne uusia kaverisuhteita luomaan. Ihmissuhteet ja kaverit tulee jos on tullakseen. ;D
--- Lainaus päättyy ---
Viihtyvyys on riippuvaista palvelun lisäksi kiinni paljon myös kausipaikkaisten asenteista "vieraita" kohtaan.
winemaker:
Ehkä törmäillään.
Ei numeroa vaunussa, mutta ORG - tarra on. Valkoinen Volvo V 70.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta