Tekniikkakeskustelut > Matkailuautot

Dethleffs T5841 Advantage -03.

<< < (4/18) > >>

Turhan Höpöttäjä:

--- Lainaus käyttäjältä: Alan - 16.08.2016     kello on 10:55 ---Pieniä nuo nykyaikaiset led-valot. Senhän voisi selittää ulkovaloksi, jos katsastusmies kiinnostuu?

--- Lainaus päättyy ---

Yksitoista kertaa olen katsastanut, ei ole kiinnostunut.  :D

retkeilijä:
Joudun usein peruuttamaan hlö-autoa autovajaan pitkähkön matkan. Käytän peruuttaessa takasumuvaloa, vilkkua ja myötäisessä jarruvaloja apuna. Hyvin näkee varsinkin lumien ollessa maassa ja menee talliin.

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: Turhan Höpöttäjä - 16.08.2016     kello on 09:44 ---Voe tokkiisa, ei tietysti saa. Minulla kuitenkin ollut perutuskameran yläpuolella valo omalla katkaisijalla.  :D

--- Lainaus päättyy ---
Sulla on sitten eri tasonen kamera kuin mulla.:D

Mulla jarrun painaminen huonontaa pimeällä näkemistä kauemmassa - etualalla kuvassa liikaa valoa.. iR-valossa tasaisempi pimeys eduksi.

Camper:
Hiukan sivuvalojen kunnon tarkistusta,kun eivät kaikki toimi. Suurinosa haljenneet ja polttimon kannat syöpyneet,joten pitänee ostaa uusia ja jyväs caravaanissa näkyy olevan suht edullisia. Mikä mahtaa aiheuttaa tuollaisen halkeilemisen,kun lieneekö ruuvit kiristetty liian piukalle tms..?

88k5:
^
Aurinko (UV) tekee huonoa muoveille, mutta varsinaiseksi rikkojaksi epäilen vettä (lampun kannassa), joka pakkasella rikkoo paikat..

Vaihtoehtona voi löytyä led-malli, joiden pitää olla vesitiiviitä toimiakseen. Malleja, mittoja ja hintoja:
http://www.teohydrauli.fi/PublishedService?file=&pageID=3&action=view&groupID=1349&OpenGroups=1349

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View