Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Malmin lentoasema

<< < (17/30) > >>

megaman:

--- Lainaus käyttäjältä: Rauzi - 16.11.2018     kello on 12:01 ---Tuntus älyttömältä muuttaa juustokaupan yläkertaan ja vaatia juustokauppaa lopetettavaksi.

--- Lainaus päättyy ---

Mutta entäs toisinpäin? Juustokauppa muuttaa sun kanssa samaan taloon ja vaatii sua lopetattavaksi?   ;D

Itse olen tottunut pienkoneiden pörinään. Vaunukin on tuolla merellä pienkoneiden harjoitusalueella. Aika vähäistä on pörinä. joskus sammuttavat moottoritkin ilmassa kesken kaiken harjoittelun. 
Isoäiti asui aikoinaan Myyrmäessä. Isot koneet viisti kerrostalojen kattoja, vaan siihenkin tottui. Olivat juuri laskeutumassa, eli loppuliitelyä kevyellä kaasulla.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 16.11.2018     kello on 12:13 ---Mutta entäs toisinpäin? Juustokauppa muuttaa sun kanssa samaan taloon ja vaatii sua lopetattavaksi?   ;D

--- Lainaus päättyy ---

Toivottavasti ei hajuhaitan takia

Rauzi:

--- Lainaus käyttäjältä: megaman - 16.11.2018     kello on 12:13 ---Mutta entäs toisinpäin? Juustokauppa muuttaa sun kanssa samaan taloon ja vaatii sua lopetattavaksi?   ;D

Itse olen tottunut pienkoneiden pörinään. Vaunukin on tuolla merellä pienkoneiden harjoitusalueella. Aika vähäistä on pörinä. joskus sammuttavat moottoritkin ilmassa kesken kaiken harjoittelun. 
Isoäiti asui aikoinaan Myyrmäessä. Isot koneet viisti kerrostalojen kattoja, vaan siihenkin tottui. Olivat juuri laskeutumassa, eli loppuliitelyä kevyellä kaasulla.

--- Lainaus päättyy ---

Totta tuokin. Mutta malmin kenttä ei ole tullut, se on siinä ollut jo kauan ennen ympäristön asukkaita.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 16.11.2018     kello on 11:51 ---Tervetuloa vaan kahville joku kaunis kesäpäivä. Asumme joitakin satoja metrejä Malmin kentän lähimmästä kiitoradasta ja kentän aiheuttama äänimaailma ei todellakaan ole häiritsevä.
Ei pääkaupunkiseudulla ole paikkaa mihin ei jonkun mökäkeskuksen tai liikenneväylän äänet kantaudu.

--- Lainaus päättyy ---

Tähän pitää sitten sanoa, että jos ei paremmasta tiedä....
Hirvihaarassa, eikä muuallakaan, ihmiset eivät halua osaksi Isoa Slummia.

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 16.11.2018     kello on 12:35 ---Tähän pitää sitten sanoa, että jos ei paremmasta tiedä....
Hirvihaarassa, eikä muuallakaan, ihmiset eivät halua osaksi Isoa Slummia.

--- Lainaus päättyy ---
Hahhahhahhaa  :-*

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View