Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Malmin lentoasema

<< < (11/30) > >>

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco -  8.02.2017     kello on 23:46 ---Itse olen kentän säilyttämisen kannalla. Uskon niin että kabineteissa on kaupat tehty jo Pajusen kanssa, joten ei paljon paina tuollaiset nimilistat niissä piireissä.
Ihmettelen vaan että Helsingissä ei ole tilaa muualla.

--- Lainaus päättyy ---
Muualla ei ole Pajusen omaa kauppakeskusta vieressä. :-X

Leader dog:

--- Lainaus käyttäjältä: Weicco -  8.02.2017     kello on 23:59 ---Eikö se ole jotain vanhaa suon pohjaa vai onko mulla ihan väärää tietoa.

--- Lainaus päättyy ---

Vanhaa merenpohjaa / suota, vaatii ankaran paalutuksen jos meinaa saada tukevaa maaperää rakentamiselle. Järjen kanssa tuolla asuinalue hankkeella ei ole mitään tekemistä. Ilmasta katsottuna sopivampaa rakennusmaata on runsaasti pääkaupunkiseudulla . ???

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: Catiska -  8.02.2017     kello on 22:44 ---Ei oikein avautunut tuo Malmin säilyttämisen idea tuosta vastauksestasi.

--- Lainaus päättyy ---

Jos Malmi suljetaan, porukka siirtyy helsinkiläisten sijasta häiritsemään ihmisiä.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: K.E.V -  9.02.2017     kello on 07:56 ---Muualla ei ole Pajusen omaa kauppakeskusta vieressä. :-X

--- Lainaus päättyy ---

Pajunen oliskin voinut jäädä Martilaaksoon myymään makkaraa...

Weicco:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali -  9.02.2017     kello on 09:35 ---Pajunen oliskin voinut jäädä Martilaaksoon myymään makkaraa...

--- Lainaus päättyy ---
Tuo Pajusen kauppias ura loppui siihen kun isä sanoi sille että, kun olet niin tyhmä että kauppiasta sinusta ei tule mutta politiikassa vois olla hyvät mahdollisuudet.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View