Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Malmin lentoasema
Catiska:
Selittäkää Malmia tuntemattomalle mikä siinä on niin ainutkertaista ja tarpeellista että meidän tarvitsisi yhtenä kansakuntana siitä maksaa jotain? Asiaa tuntemattoman silmin kyse on vanhasta lentokentästä mistä aika on ajanut ohi.
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: Catiska - 8.02.2017 kello on 22:00 ---Selittäkää Malmia tuntemattomalle mikä siinä on niin ainutkertaista ja tarpeellista että meidän tarvitsisi yhtenä kansakuntana siitä maksaa jotain? Asiaa tuntemattoman silmin kyse on vanhasta lentokentästä mistä aika on ajanut ohi.
--- Lainaus päättyy ---
Maksaa?
Tärkeintä Malmin säilymisessä on se, että mökäjengi ei muuttaisi jonnekin muualle...
Catiska:
Maksamisella viittasin tänään uutisissa kuulemaani, eli kansalaisaloitteen puuhaajien toive olisi että valtio lunastaisi Malmin ja sitten vastaisi sen ylläpidosta.
Ei oikein avautunut tuo Malmin säilyttämisen idea tuosta vastauksestasi.
Sent from my iPad using Tapatalk Pro
kimi:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 8.02.2017 kello on 22:17 ---Maksaa?
Tärkeintä Malmin säilymisessä on se, että mökäjengi ei muuttaisi jonnekin muualle...
--- Lainaus päättyy ---
Me asutaan kentän lähellä ja ei sieltä mitään häiritseviä ääniä kuulu. Päivisin kopterikoulutukset ja tarkastuslennot on ne äänekkäimmät, pienkoneet on nykyään todella hiljaisia.
Paljon erilaista toimintaa tuolla on ja itse kävin Mobilistien kuukausitreffeillä viime kesänä muutaman kerran.
Weicco:
Itse olen kentän säilyttämisen kannalla. Uskon niin että kabineteissa on kaupat tehty jo Pajusen kanssa, joten ei paljon paina tuollaiset nimilistat niissä piireissä.
Ihmettelen vaan että Helsingissä ei ole tilaa muualla.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta