Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Malmin lentoasema

<< < (7/30) > >>

Moppc:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 12.08.2016     kello on 20:54 ---Malmin kenttä asia on aika vieras. Jos käy niin, että kenttä suljetaan, niin mihin malmin kentän koneet siirtyvät ?

--- Lainaus päättyy ---

Finavian ja Helsingin kaupungin mukaan Malmin kentän liikenne siirtyisi jo olemassa oleville kentille. Mitä nämä kentät tarkalleen ovat, ei ole minulla tiedossa mutta näillä "muilla kentillä" on esittäjien mukaan tällä hetkellä vajaakäyttöä.

Lisätty: Yleisiä harhaluuloja

smy:

--- Lainaus käyttäjältä: pamaus - 12.08.2016     kello on 20:54 ---Malmin kenttä asia on aika vieras. Jos käy niin, että kenttä suljetaan, niin mihin malmin kentän koneet siirtyvät ?

--- Lainaus päättyy ---

Asia on erittäin hankala. Korvaavia vaihtoehtoja on huonosti:
- Hyvinkää: lähellä kaupunkia ja operaatiomäärää ei voi nykyisestä kasvattaa (kenttä on ruuhkautunut nykyisellä operaatiomäärällä kun ilmailulajeja on paljon). Hallitilaa ei ole.
- Nummela: lähellä Nummelan keskustaa, tiukat vaatimukset operointiaikojen suhteen.
- Kiikala: Liian kaukana
- Helsinki-Vantaa: melko mahdotonta sovittaa yleis-ilmailua tuonne.
- Tampere-Pirkkala: Lentokoulutusta antavia yrityksiä siirtynyt Tampereelle. Liian kaukana pääkaupunkiseudusta
- Lahti-Vesivehmaa: Liian kaukana
- Räyskälä: Erittäin tiukat ympäröstölupavaatim ukset. Kaukana

Jossain vaiheessa luvattiin korvaava uusi kenttä mutta lupaukset on unohtuneet.

Pekka:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 12.08.2016     kello on 20:35 --- No en varmaan laita niemeä tommoseen paperiin joka ei koske minua kuusi vuotta vieärhti siellä bussi homissa ja onneksi suunnittelevat kehä teitten sulkemista ja yksi kaistanen tie hesasta pois,josta ei paaluuta ;) Thumb Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Ei varmaan kaipaa tikkakosken mannekiinin allekirjoitusta.

5200 nimeä on kasassa.

88k5:
^
Jos tahti jatkuu, niin nimet on kasassa 25 päivässä - ehkä se ensiksi lisää kiihtyy ja sitten hyytyy.. nythän on Airshow -viikonvaihde.

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Tikkakosken Diplomaatti - 12.08.2016     kello on 20:35 --- No en varmaan laita niemeä tommoseen paperiin joka ei koske minua kuusi vuotta vieärhti siellä bussi homissa ja onneksi suunnittelevat kehä teitten sulkemista ja yksi kaistanen tie hesasta pois,josta ei paaluuta ;) Thumb Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Kulttuuriperintönä tuo koskee kaikkia asui sitten missäpäin vaan.

En ymmärrä miten sinun bussihommasi liittyy kentän säilyttämiseen. Ainakin minä katson asiaa laajemmin, jos vastaava kohde olisi sulkemisuhan alla vaikka Utsjoella niin allekirjoittaisin aloitteen.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View