rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Matkailuauto isolle perheelle (B-kortti)  (Luettu 8601 kertaa)

*****
  • Karavaanari
  • Viimeksi paikalla:28.01.2024 kello on 08:52
Vs: Matkailuauto isolle perheelle (B-kortti)
« Vastaus #30 : 8.08.2016 kello on 13:05 »
No juu B-kortti siksi juurikin, ettei tulisi liian epäreiluksi, kun itse vain saisin ajaa. Myös sukulaisia ja muutamaa kaveria olen ajatellut.
(Tiedän, pitäisi aina ajatella vain itseä...)
Etsinnässä mukana toki C-kortilla ajettavat myös, että jos sattuu juuri sellainen missä kaikki natsaa, niin sitten se kompromissi tehtäisiin siinä kohtaa.

Ootpa kiltti. Minä ku olin autoo hommaamassa hommasin nimenomaan c kortti mallin ettei sitä tarte lainailla kavereille ja sukulaisille. laina vehkeet tulee melkein aina enemmän tai vähemmän rikkinäisenä takaisin. on sitten kyse peräkärrystä porakoneesta ruohotrimmeristä moottorisahasta tai matkailuautosta.

  • Vieras
  • Vs: Matkailuauto isolle perheelle (B-kortti)
    « Vastaus #31 : 8.08.2016 kello on 13:34 »
    Ootpa kiltti. Minä ku olin autoo hommaamassa hommasin nimenomaan c kortti mallin ettei sitä tarte lainailla kavereille ja sukulaisille. laina vehkeet tulee melkein aina enemmän tai vähemmän rikkinäisenä takaisin. on sitten kyse peräkärrystä porakoneesta ruohotrimmeristä moottorisahasta tai matkailuautosta.
    Onhan se vähän noinkin ja vaikka juuri tuosta syystä C version hommaakin, niin voi aina perustella, että ei valitettavasti muuta sopivaa ollut tarjolla.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:10.04.2022 kello on 08:56
    Vs: Matkailuauto isolle perheelle (B-kortti)
    « Vastaus #32 : 8.08.2016 kello on 21:25 »
    Allekirjoittaneella on vastaava auto kuin tuossa linkissä aiemmin elikkäs euramobil665. Auto on 7rekisteröity ja vöitä vain neljälle, lisävöitä varmaankin saisi helpolla kun penkkienrungot on metallia. Taakse tulee Isosänky u-ryhmään ja myös eturyhmästä saa sängyn ja sen saa myös levitettyä istuinryhmää levämmälle. Tässä pohjaratkaisussahan on kiva kun laittaa lapset taakse nukkumaan ja osan vaikka alkoviin niin keittiö ja eturyhmä sekä vessa ja uloskäynti on käytössä ilman että muut häiriintyy. Välipohja on myös niin iso että sinne oikeesti menee kaikki tarpeellinen, lastenrattaista polkupyörän lastenistuimeen.

    Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla


    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 08:35
    • Kulkija
    Vs: Matkailuauto isolle perheelle (B-kortti)
    « Vastaus #33 : 8.08.2016 kello on 22:14 »
    Ootpa kiltti. Minä ku olin autoo hommaamassa hommasin nimenomaan c kortti mallin ettei sitä tarte lainailla kavereille ja sukulaisille.

    Vähän offtopicia, mutta samaa pidin etuna, kun hankin vain nelipaikkaisen ja -petisen auton. Lähinnä siksi, että omalla porukalla mennään, ei isommalla.

  • Vieras
  • Vs: Matkailuauto isolle perheelle (B-kortti)
    « Vastaus #34 : 9.08.2016 kello on 06:57 »
    Allekirjoittaneella on vastaava auto kuin tuossa linkissä aiemmin elikkäs euramobil665. Auto on 7rekisteröity ja vöitä vain neljälle, lisävöitä varmaankin saisi helpolla kun penkkienrungot on metallia. Taakse tulee Isosänky u-ryhmään ja myös eturyhmästä saa sängyn ja sen saa myös levitettyä istuinryhmää levämmälle. Tässä pohjaratkaisussahan on kiva kun laittaa lapset taakse nukkumaan ja osan vaikka alkoviin niin keittiö ja eturyhmä sekä vessa ja uloskäynti on käytössä ilman että muut häiriintyy. Välipohja on myös niin iso että sinne oikeesti menee kaikki tarpeellinen, lastenrattaista polkupyörän lastenistuimeen.

    Lähetetty minun SM-G903F laitteesta Tapatalkilla
    Tuosta voisi saada kohtuu vaivalla sellaisen, että ainakin kaikilla lapsilla on vyöt ajon aikana. Laittomat vyöt vielä helpommin.

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:21.03.2024 kello on 18:14
    • asuntoautopaivakirjat.blogspot.com TJEU
    Vs: Matkailuauto isolle perheelle (B-kortti)
    « Vastaus #35 : 10.08.2016 kello on 09:38 »
    No juu B-kortti siksi juurikin, ettei tulisi liian epäreiluksi, kun itse vain saisin ajaa. Myös sukulaisia ja muutamaa kaveria olen ajatellut.
    (Tiedän, pitäisi aina ajatella vain itseä...)
    Etsinnässä mukana toki C-kortilla ajettavat myös, että jos sattuu juuri sellainen missä kaikki natsaa, niin sitten se kompromissi tehtäisiin siinä kohtaa.

    Itsellä oli hieman samat ajatukset. Lopulta ei ole vielä kukaan lainannut. Vanhemmille ja appivanhemmille olen vähän joskus tyrkyttänyt, mutta eivät ole halunneet ottaa. Ja ne hetket kun on joskus muilta tullut kyselyä on itsellä ollut käyttöä. Ja kun en tätä ole businessta varten hommannut vaan sitä varten että itse mennään, niin olen ollut itse omalla varauslistalla valitettavasti korkeammalla. Tänä kesänä on ollut vähän teknisiä murheita lisäksi, niin ei ole uskaltanutkaan kovin lainata.

    Mitä tuo 88k5 kertoi kannattaa myös ottaa tosiaan huomioon. Eli sellaisia asioita mitä itse en hankkiessani ollenkaan ottanut huomioon ja valkeni myöhemmin oli tämä että tosiaan yli 3500 kiloa painavilla autoilla on erilaisia kustannuksia varsinkin maksullisilla tieosuuksilla keski-euroopassa. Samalla tavalla itselle valkeni myöhemmin, että Saksassa ei näin vanhalla dieselautolla taida olla mitään asiaa osan kaupungeista keskustoihin päästöjen takia. Päästötarraa ei taideta minun autoni spekseillä edes myydä. Joten jos sinne halajaa, niin johonkin lähistölle julkisten varrelle ja sitten julkisilla loput lienee ainoa vaihtoehto?

    Jos ruotsissa haluaa stressittä matkustaa niin painoista kannattaa myös olla tietoinen. Oman auton kohdalla paperilla lukee omapaino 29xx kiloa, mutta todellisuudessa minun ja viisivuotiaan pojan kanssa auto jotakuinkin tyhjänä varusteista ja täysin tyhjänä vesistä, mutta dieseltankki täynnä painoa oli 3350 kiloa kaatopaikan vaa'an mukaan. Joten ylipainoisella autolla on kai tullut ajeltua kerta jos toinenkin. Täällä siitä en ole pahemmin stressannut, mutta jossain maissa noita kai valvotaankin. Käsittääkseni uudemmissa kuitenkin paperit pääsääntöisesti vastaavat paremmin totuutta.

    Onnea etsintään.