Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone
Olympialaiset
pamaus:
Oma mitaliveikaus pieleen.
No tulee ainakin hyvä lentopallo-ottelu
aaoulusta:
Kilpailukyky on perisuomalaista puuhastelua! muutama kamppailu lajin edustaja petti pahasti,nooh josko suomi-ruotsi maaottelussa paremmin
turhapuro:
--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 16.08.2016 kello on 10:59 ---3250 tuntia Ylen lähetyksiä josta 250 tuntia omien Ylen mainoksien uusintaa.
Kuinka kunto kestää?
--- Lainaus päättyy ---
Hyvin kesti, ja vaaka näyttää kunnon jopa kasvaneen 4 kiloa :)
jtoppi:
Maailman nuorison kisat - ja HAH. mitäkäs nuo KOK:n 70..90 vuotiaat papat ja mummut asiista tietävät?
Kyllä minun mielestäni tuollaiset korruptioon ja dopingiin nojaavat jutut pitäisi jättää tukematta julkisista varoista. Nekin rahat voidaan ohjata liikuntapaikkoihin ja KAIKKIEN nuorten liikuntaharrastukse n tukemiseen. Huippuurheilua (jos löytyy) tukekoon halukkaat suoraan omilla rahoillaan. Minä en.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: jtoppi - 22.08.2016 kello on 10:36 ---Kyllä minun mielestäni tuollaiset korruptioon ja dopingiin nojaavat jutut pitäisi jättää tukematta julkisista varoista. Nekin rahat voidaan ohjata liikuntapaikkoihin ja KAIKKIEN nuorten liikuntaharrastukse n tukemiseen. Huippuurheilua (jos löytyy) tukekoon halukkaat suoraan omilla rahoillaan. Minä en.
--- Lainaus päättyy ---
Thumb
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta