Karavaanarin keskustelut > Karavaanarin olohuone

Olympialaiset

<< < (6/9) > >>

pamaus:
Oma mitaliveikaus pieleen.

No tulee ainakin hyvä lentopallo-ottelu

aaoulusta:
Kilpailukyky on perisuomalaista puuhastelua! muutama kamppailu lajin edustaja petti pahasti,nooh josko suomi-ruotsi maaottelussa paremmin

turhapuro:

--- Lainaus käyttäjältä: Hauho - 16.08.2016     kello on 10:59 ---3250 tuntia Ylen lähetyksiä josta 250 tuntia omien Ylen mainoksien uusintaa.
Kuinka kunto kestää?

--- Lainaus päättyy ---

Hyvin kesti, ja vaaka näyttää kunnon jopa kasvaneen  4 kiloa    :)

jtoppi:
Maailman nuorison kisat - ja HAH. mitäkäs nuo KOK:n 70..90 vuotiaat papat ja mummut asiista tietävät?

Kyllä minun mielestäni tuollaiset korruptioon ja dopingiin nojaavat jutut pitäisi jättää tukematta julkisista varoista. Nekin rahat voidaan ohjata liikuntapaikkoihin ja KAIKKIEN nuorten liikuntaharrastukse n tukemiseen. Huippuurheilua (jos löytyy) tukekoon halukkaat suoraan omilla rahoillaan. Minä en.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: jtoppi - 22.08.2016     kello on 10:36 ---Kyllä minun mielestäni tuollaiset korruptioon ja dopingiin nojaavat jutut pitäisi jättää tukematta julkisista varoista. Nekin rahat voidaan ohjata liikuntapaikkoihin ja KAIKKIEN nuorten liikuntaharrastukse n tukemiseen. Huippuurheilua (jos löytyy) tukekoon halukkaat suoraan omilla rahoillaan. Minä en.

--- Lainaus päättyy ---

Thumb

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View