rekisteriseloste

Kirjoittaja Aihe: Volvon huolto  (Luettu 575788 kertaa)

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:26
Vs: Volvon huolto
« Vastaus #555 : 27.05.2013 kello on 15:50 »
mun rahat ei mene volvolle ;)

Ei minunkaan, missään muodossa

*****
  • Kaikkien Kaveri
  • Viimeksi paikalla:25.06.2023 kello on 20:56
Vs: Volvon huolto
« Vastaus #556 : 27.05.2013 kello on 16:55 »
Joo sama juttu täällä...

*****
  • Kalustoon kuuluva
  • Viimeksi paikalla: 5.01.2022 kello on 12:17
Vs: Volvon huolto
« Vastaus #557 : 27.05.2013 kello on 18:19 »
Vika löyty :D Sepelin kappale levyn ja pellin välissä ;)

*****
  • Kaikkien kaveri Sr.
  • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:51
  • Savo
Vs: Volvon huolto
« Vastaus #558 : 27.05.2013 kello on 21:33 »
Vika löyty :D Sepelin kappale levyn ja pellin välissä ;)
Tuo on yleistä näissä jarrulevy autoissa merkistä riippumatta.

  • Vieras
  • Vs: Volvon huolto
    « Vastaus #559 : 27.05.2013 kello on 21:43 »
    Tuo on yleistä näissä jarrulevy autoissa merkistä riippumatta.

    Yleistä tai ei mutta mulla ei ole koskaan noin käynyt, levyjarrullisilla autoilla takana vajaa 300tkm, autoina mitsubishi, saab, opel ja toyota.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 18:51
    • Savo
    Vs: Volvon huolto
    « Vastaus #560 : 27.05.2013 kello on 21:47 »
    Yleistä tai ei mutta mulla ei ole koskaan noin käynyt, levyjarrullisilla autoilla takana vajaa 300tkm, autoina mitsubishi, saab, opel ja toyota.
    Mulla on ollut ainakin volkkarissa, saabissa, fordissa ja seatissa. Volvossa ei vielä. ;)

  • Vieras
  • Vs: Volvon huolto
    « Vastaus #561 : 27.05.2013 kello on 21:50 »
    Jaa...no sitten sen pitää johtua siitä että mä kartan noita hiekkateitä, kuten sieltä Adria-ketjun kuvastakin voi todeta.  ;D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:eilen kello 21:41
    Vs: Volvon huolto
    « Vastaus #562 : 27.05.2013 kello on 21:58 »
    Vika löyty :D Sepelin kappale levyn ja pellin välissä ;)

    Mun volvon huoltaja (Pohjanmaan autohuolto) puhdistaa jarrukilven tienoot ja mm. jousilautaset ilmalla aina kun odottelee öljyn valumista ;)

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:24.12.2023 kello on 15:35
    Vs: Volvon huolto
    « Vastaus #563 : 27.05.2013 kello on 22:05 »
    No niin sittenkin löytyi Monroe Reflex iskarit takapäähän vaikka rekkarilla ei löydetty. Hienosti toimivat. Maksoivat 218 e pari, asennus 30e yleiskorjaamolla.
    Iskariruuvin päätä ei löydykkään tässä uuskoppaisessa tavaratilan puolelta, vaan vaihto tapahtuu kokonaan alakautta. Euroopan helpoin kuulemma.
    Samalla katseltiin jarrupaloja ja vertailtiin hintoaja. Tarvike palat maksavat noin 25e ja alkuperäiset noin 100e. Tähän saakka olen sortunut tarvikepaloihin ja aina ovat vinkuneet, en tiedä onko noita tarvikepalojakin mahdollisesti sellaisia jotka eivät vingu. Alkuperäiset ovat jokatapauksessa äänettömiä.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:10
    • Eipä hetkauta, kuljen vain.
      • Blogi
    Vs: Volvon huolto
    « Vastaus #564 : 27.05.2013 kello on 22:17 »
    Woi hitto, tarwitseekos sitä huoltaakkin.  Kestävä auto, ainakin mainostavat! :D

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:52
    Vs: Volvon huolto
    « Vastaus #565 : 28.05.2013 kello on 06:59 »
    Jarru vika ;) Kaks kertaa oli volvolla nosturin päällä eikä katsottu jarrupaloja,ei tehdä näköjään mitään ylimäärästä mitä lukee työmääräyksessä >:( Soitin auto myyjälle ja käski tuoda auton heti sinne,että saadaan liikenteeseen taas :D

    Siinäpä se onkin kun asiakas saa laskun käteen niin valitus alkaa. En ole tuollaista tilannut enkä myöskään maksa. En minä ainakaan veisi autoa huoltoon pitkän piikin kanssa, Haluan tietää etukäteen paljonko maksaa. Tietenkin voihan huollon hinnan ilmoittaa etukäteen sisältäen yleiskatsauksen, mutta jos hinta ratkaseen jää työ saamatta.

    Siskolla kans meni (seat) menneellä viikolla kivi kiekon ja pellinväliin mutta lähti pois kun potki renkaita  ;D. Ei oo kovin mieluista kuunneltavaa kun kivi joutuu tuonne jarruihin sen verran itelläkin kokemusta.

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:29.03.2024 kello on 20:20
    • Etelä-Pohjanmaa
    Vs: Volvon huolto
    « Vastaus #566 : 28.05.2013 kello on 07:38 »

    Täällä kun ajelee päivittäin hiekkateitä niin aika usein on kivi mennyt jarrupalan ja levyn väliin. Joskus kun ensimmäisen kerran meni kivi jarruihin niin pysähdyin ja kauan ihmettelin, että mikä vikana. Nyt en edes viitsi pysähtyä, kyllä se 10 km jälkeen on sieltä hävinnyt.

    *****
    • Kalustoon kuuluva
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 21:03
    Vs: Volvon huolto
    « Vastaus #567 : 28.05.2013 kello on 08:33 »
    Taitaa olla tuo kiven meneminen jarrukilven ja levyn/navanväliin merkki/tyyppikohtaista..

    Mulla Mazda5 oli tuollainen joka teki sitä ihan uudesta - välillä kivi läks itestään tms. Kävin ruikuttamassa huollossa, mutta eivät olleet kuullukkaan (tuttu myyjä tosin myönsi), että olisi merkille tyypillistä  :-X  .. "Jätä auto päiväks, ni putsataan" - "**tut, huomenna uus kivi ja takas ..?" Ajattelin, että ku on takuu, ni ajetaan vaikka p*skaks, murskautukoon kivet ja kun on hiekkaa täynnä, niin sitten ei mahdu uusia  :laugh: Jarrukilvet suorat ja edestä vielä suppilot.. kettumainen ääni - vaivaa vain hitaassa ajossa.

    Ei muut autot ole tehnyt samaa vaikka hiekkatienpätkä pysynyt samana  :P Kilvet muissa kantattuja jarrulevyn päälle.. ja on tosin ollut noita kilvettömiä ranskis- ja italopelejäkin..

    *****
    • Kaikkien Kaveri
    • Viimeksi paikalla:25.06.2023 kello on 20:56
    Vs: Volvon huolto
    « Vastaus #568 : 29.05.2013 kello on 15:14 »
    Volvo ohjelmistopäivityks essä ja samalla katoaa egr toiminnasta.  Erehdyin katsomaan egr:n jälkeistä imuputkea,  niin oli melkein tukossa... 

    *****
    • Kaikkien kaveri Sr.
    • Viimeksi paikalla:tänään kello 20:52