Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 11.02.2014 kello on 21:26 ---Nyt 265tkm
--- Lainaus päättyy ---
Ai sulla olikin Volvo vielä sisäänajossa - mulla vasta 392tkm täynnä ;D
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 11.02.2014 kello on 21:26 ---Nyt 265tkm
Lähetetty minun Nexus 5 laitteesta Tapatalkilla
--- Lainaus päättyy ---
Eli todennäköisesti tuo kytkin on kestänyt tuon kilometrimäärän, kestää todennäköisesti toisen mokoman. Tietenkin riippuu käyttäjästä. Kuinka paljon luistattaa vaunun kanssa vekslatessa :)
Volvoilla olen ajanut 3-5v ja vaihtoon, sinä aikana on tullut 150 tkm ja ei ne ole uusia olleet ostaessakaan. Yleensä niissä on vaihtohetkellä lähes 300.000 , edellisessä ei ollut kuin 200.000.
Mutta vaunu oli vaihtunut isompaan niin piti auto vaihtaa. Eikä sen uudella omistajalla ole ollut ongelmia tämän omistamansa kahdenvuoden aikana.
Tuon VW:n totaalituho laatikolle tuli jo 200.000:ssa. Samalla laitettiin kytkin kun oli kaksoismassavauhtip yörä huonona jo, sekä asetelma jo vähän löysä.
Niitten vaihto on hankala ja kallista, joten samaan konkurssiin kaikki :(
-------:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 11.02.2014 kello on 21:36 ---Eli todennäköisesti tuo kytkin on kestänyt tuon kilometrimäärän, kestää todennäköisesti toisen mokoman. Tietenkin riippuu käyttäjästä. Kuinka paljon luistattaa vaunun kanssa vekslatessa :)
Volvoilla olen ajanut 3-5v ja vaihtoon, sinä aikana on tullut 150 tkm ja ei ne ole uusia olleet ostaessakaan. Yleensä niissä on vaihtohetkellä lähes 300.000 , edellisessä ei ollut kuin 200.000.
Mutta vaunu oli vaihtunut isompaan niin piti auto vaihtaa. Eikä sen uudella omistajalla ole ollut ongelmia tämän omistamansa kahdenvuoden aikana.
Tuon VW:n totaalituho laatikolle tuli jo 200.000:ssa. Samalla laitettiin kytkin kun oli kaksoismassavauhtip yörä huonona jo, sekä asetelma jo vähän löysä.
Niitten vaihto on hankala ja kallista, joten samaan konkurssiin kaikki :(
--- Lainaus päättyy ---
Aika uskomattoman huono vw yksilö sattunut, itselläni edellisen passatin kytkin on kestänyt yli 341tkm, kun vaihtoon meni auto ja oli alkuperäinen kytkin. Edellisetkin bensa vehkeet kestänyt. Tuttavilla ajettu seat leon TDI:llä melkeen puolimilliä ja muillakin vehkeillä järkijään 300tkm eikä oo ollut vaihteisto ja kytkin onkelmia.. Sen tiedä että ei oo jyrryytetty matalilla kierroksilla. On kiskotu paljon kärryä, vaunua.. Nämä oli manuaali askilla.
Automaatti taasen on hajonnut, siinä voi kuskia syyttää täysin. Veti isoa kärryä ja matalilla kieroksilla. Gerkkä laji kuitenkin kärryn vetäminen.
kimi:
Kaksoismassapyörä on kulutusosa ja kestää noin 200 000km. Sen vaihdon yhteydessä kytkimen vaihto paikallaan koska se todennäköisesti ei kestä kahden kaksoismassapyörän elinikää.
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 12.02.2014 kello on 21:57 ---Kaksoismassapyörä on kulutusosa ja kestää noin 200 000km. Sen vaihdon yhteydessä kytkimen vaihto paikallaan koska se todennäköisesti ei kestä kahden kaksoismassapyörän elinikää.
--- Lainaus päättyy ---
Onpa hyvä ettei mulle ole tuota kerrottu :laugh:
Olis muuten tullut vissiin vaihdettua jo ennen aikojaan - kyllä kai se kuiteski 400000km kestää? ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta