Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
eura665:
Ei pitäisi ollenkaan ruveta korjaamaan pikkuvikoja, ne kun ei sitten meinaa loppua. Irroittelin ovipahvit että pääsee tuulihakoihin käsiksi, molemmin puolin aivan päreinä, no ny o tilattu volvolta uudet 49.70e kpl ihanan kallista. Jotta olis päivä täydellinen ni rikoin hantinpeilin joutessani:P no on ny uusi peili tilattu. Takaluukun verhouskin on pitkästä aikaa kiinni ni ei rämise. Ny si ootellaan osia...
K.E.V:
Siis 17 vuotta vanhaan autoon ovien tuulihaat 50€/ kpl . No elämä on....
Mielestäni ne ei ole edes kalliit , eikä hajonneet joka päivä ::)
Useasti vielä hajonneet kun ovet retkahtaneet voimalla tuulihakoja vasten vuosikausia.
ps en ole ikinä mihinkään autoon muuta kuin rasvannut ne joskus.
migel:
Mulla kans joku oli potkaisut hantinpuolen peilin rikki ja samalla siinä löystyi se sarana sellaiseks veltoks,mutta löysin uuden käytetyn autovahinkokeskukse sta,siis koko hela hoito sähköjohtoineen kaikkineen neljällä kympillä tai ainakin sinnepäin.
Ainoo vaan kun oli valkoisesta autosta ja mulla tumman sininen niin meni maalaushommiksi mutta toimii..........
Paukkuko sulla ne tuulihaat vai miksi vaihdoit? t migel
eura665:
Mulla oli ihan päreinä nuo tuulihaat, ja samallahan ne estää ettei liikaa ovi aukene. Oli oven sisältä rikki kuten kuvassa näkyy ja piti aika pauketta, kuskin puoli ollu kesästäasti rikki hantinpuoli meni viikonloppuna. Peilistä meni onneksi vain 'peiliosa' ei ollut kallis. Helppo auto on onneksi korjailla.
eura665:
Ja se kuva...
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta