Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
Topelius:
Paljonkohan nuo vetonivelet maksoivat? Kauhulla odottelen kun kohta samat kilometrit autossa....
Lähetetty minun Nexus 5 laitteesta Tapatalkilla
K.E.V:
Kauhu riippuu omasta päästä ja lompakosta.
http://motonet.fi/fi/varaosat/1334/autot/volvo/v70-mk2-00-07?vuosimalli=2005#Voimansiirto
Toisaalta ei noita ole vaihdettu koskaan vaikkapa kaverini 470.000 ajettuun ?
En uskalla sanoa mikä tekee että jotkut joutuvat vaihtamaan.
Aikoinaan eräässä toisen merkkisessä vetonivelet paukkui kun kepitti pyörät linkussa rajuja kiihdytyksiä, tiedä onko asia enää noin ?
Kare:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 14.01.2014 kello on 09:28 ---Kauhu riippuu omasta päästä ja lompakosta.
http://motonet.fi/fi/varaosat/1334/autot/volvo/v70-mk2-00-07?vuosimalli=2005#Voimansiirto
Toisaalta ei noita ole vaihdettu koskaan vaikkapa kaverini 470.000 ajettuun ?
En uskalla sanoa mikä tekee että jotkut joutuvat vaihtamaan.
Aikoinaan eräässä toisen merkkisessä vetonivelet paukkui kun kepitti pyörät linkussa rajuja kiihdytyksiä, tiedä onko asia enää noin ?
--- Lainaus päättyy ---
Terve!
Mulla ainakin 850:ssä meni ihan omaa tyhmyyttäni; kuovitin vaunun kans etupään akselia myöten löysään soraan ja vetonivelien kumit rikki. Eikä tullu aikanaan vaihettua ehjiin. Aika kauan kuitenkin kesti ennen ko rupes kopajaan :-[
Lainauksen bold lainaajan.
migel:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 14.01.2014 kello on 09:12 ---Paljonkohan nuo vetonivelet maksoivat? Kauhulla odottelen kun kohta samat kilometrit autossa....
Lähetetty minun Nexus 5 laitteesta Tapatalkilla
--- Lainaus päättyy ---
Kato 7 vastausta alaspäin niin siellä mainitsin hinnat,mutta oliko nyt jotain abouttiarallaa 55 egee tsipale ja iisi biisi vaihtaa jos on paikka ja koneet....
Eikä se ole kirkossa kuulutettu että sullakin kajahtais samoilla kilometreillä mut mulla nyt vaan sattu niin tapahtumaan....
Nyt ei ainaskaan huolta enään niistä muutamaan vuoteen............ .... :D t migel
jamppa508:
Vaihdettu Volvoon taas ??? etupyöränlaakeri, edellinen mallia Motonet ei kestäny kun vajaa puol vuotta >:( tiskillä myyjä kehu vaihtaneensa omaan Volvoonsa saman moisen, eikä ollu päässy kun 500km :o no ostin nyt "paremman laatusen" puolet kalliimpi, jos tolla pääsis jo vähän pidemmälle.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta