Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
K.E.V:
No ei kalliit, johan nuo 417.000 ajettuun voi jo vaihtaa Thumb
honkte:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 9.01.2014 kello on 20:05 ---No ei kalliit, johan nuo 417.000 ajettuun voi jo vaihtaa Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Palat ja jarrulevyt olen jo kerran vaihtanu koko autoon. Olis noilla vanhoilla paloilla vielä ajanut, nyt on kuitenkin uudet niin tietää ettei heti tarvitse etujarruihin kajota. Thumb
migel:
Menen huomenna Turkuun hakeen osat.Etualatukivars i 59.90 vetonivel 54.90 ja samaan reissuun otan 3 kaasupulloa joista tulee säästöä yli 30 euroa näihin saariston hintoihin verraten ja mamman Yariksella kun menee niin bensaakaan ei mee paljoa.
Samalla tarjoukset läpi kävien,elikkäs ostan melkein kahden viikon raaka-aineet yhdellä rysäyksellä niin taasen tulee säästöä ja Vollen osat suhteessa halpenee koko ajan. :D
Maanantaina mulla on korjaamotila varattuna Salossa että pääsee vaihtaan ja on himppasen kiirus kans kun pitäis tuolla helsingissä hiihdellä kenties jopa kolmen viikon ajan.....ja siihen tarvitaan uskollista Volvoa! :D
t migel
Vemppu:
Tinavitosen moottorilämmitin sanoi poks...
Alkuperäinen eli kiinni ollut oli säteilylämmitin.
Calix tarjoaa varaosaliikkeiden kautta putkivastusta mutta siniseltä tiskiltä löytyy samanlainen säteilylämmitin kuin kiinnikin oli (Calix:in tekemänä sekin).
Calix ilmeisesti tekee Volvolle säteilylämmitintä jota ei sitten voi ostaa muuta kautta :-\
Pitääpä pohtia kumman laittaa. Hintaeroa muutama kymppi, luonnollisesti siten että sininen tiski on hintavampi.
Vai laittaisko hyllystä Eberin paikalle. On vaan niin ahtaan oloiset tilat ettei hirveästi kiinnostaisi mönkiä pohjolan liikenteen tallissa :'(
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Vemppu - 9.01.2014 kello on 21:42 ---Calix tarjoaa varaosaliikkeiden kautta putkivastusta mutta siniseltä tiskiltä löytyy samanlainen säteilylämmitin kuin kiinnikin oli (Calix:in tekemänä sekin).
--- Lainaus päättyy ---
Täytyy koputtaa puuta mutta en ole tähän päivään mennessä nähnyt muun merkkisiä rikkoontuneita moottorinlämmittimi ä kuin Calix, niin kävi parille työkaverille ja mun vanhemmille toistakymmentä vuotta sitten pari vuotta vanhassa Fordissa.
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta