Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Volvon huolto

<< < (169/386) > >>

Ossi66:
Jopas täällä on taas jaksettu vääntää kun on paripäivää sivummalla :o

Eihöhän se ole parempi kun jätetään yleistykset ja tehdään jokainen omat päätökset - ajakoon Toyotalla toyotamiehet ja Volvolla volvomiehet.

Minulla on 385tkm ajettu volvo. Ei oo vielä vaihdettu kytkintä eikä kaksoismassaa - ehkä kohta on tarvis?
Ei oo vaihdettu vielä mitään alustan puslia - ehkä kohta tartee katsoa etupään alatukivarsien puslat - takapäähän ei tarttee vaihdella varmaan koskaan.
Tänään vaihdetaan vasen etulaakeri.
Oikea etulaakeri vaihdettiin 125tkm sitten myyjän laskuun.
127tkm aikana ei oo tehty mitään kalliita korjauksia.
Koskaan ei oo katsastuksessa (3 kertaa olen käyttänyt) löytynyt huomautettavaa, vaikka olen itse ollut koko ajan haukkumassa autoa vieressä - viimeksi etupääkin katsottiin kolmeen kertaan, mutta kun ei oo vikaa niin ei sitten.

Jos joku väitää Volvon olevan kallis pitää ja korjata, minä en usko. ;D

kimi:

--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 15.11.2013     kello on 10:19 ---Kyllä siltikin kehun Toyotaa, vaikka Volvolla ajankin. Emännän suku ei aja kuin Toyotilla ja heillä on melkein kaikki mallit edustettuna ja parhailla on ajettu yli 500tkm. Mihinkään autoon ei ole tehty yhtä paljon remonttia kuin tähän Volvoon. Ei edes yhtä kallista. Ja Toyotalla takuu pelaa. 06vm Avensikseen jolla oli viime jouluna ajettu 210tkm niin vaihdetiiin uusi moottori 0€:lla. Neliveto Hiace, jonka mittarissa oli 450tkm vaihdettiin 0€:lla uusi kardaani...

--- Lainaus päättyy ---

Miten noitten kahden takuut, ilmeisesti takuuaikana nuo on kuitenkin tehty ja silloin ei tuossa ole mitään kummallista.

ihaa:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 15.11.2013     kello on 10:48 ---Miten noitten kahden takuut, ilmeisesti takuuaikana nuo on kuitenkin tehty ja silloin ei tuossa ole mitään kummallista.

--- Lainaus päättyy ---

Ei ole varmaan noita kilsoja takuun aikana ajettu ja ei muuten ole Toyotallakaan nyt noin pitkät takuut, on vain hyvä verkosto joka korvaa myös takuun jälkeenkin selvät viat joista toiset merkit ottavat asiakkaalta rahat..  Thumb

kookaburra:

--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 15.11.2013     kello on 10:19 ---Kyllä siltikin kehun Toyotaa, vaikka Volvolla ajankin. Emännän suku ei aja kuin Toyotilla ja heillä on melkein kaikki mallit edustettuna ja parhailla on ajettu yli 500tkm. Mihinkään autoon ei ole tehty yhtä paljon remonttia kuin tähän Volvoon. Ei edes yhtä kallista. Ja Toyotalla takuu pelaa. 06vm Avensikseen jolla oli viime jouluna ajettu 210tkm niin vaihdetiiin uusi moottori 0€:lla. Neliveto Hiace, jonka mittarissa oli 450tkm vaihdettiin 0€:lla uusi kardaani...

--- Lainaus päättyy ---

Vastuunsa tunteva autonvalmistaja ei pakene.  Hoitaa jopa takuuajan ulkopuolisia vikoja.  Neljä vuotta vanhaan dieseliin ilmaantui jäähdyttimeen nestevuoto,  jonka syynä oli viallinen kannentiiviste.  Homma korjaantui nopeasti.  Uusi puolimoottori kuluitta ja tyytyväinen asiakas ajelee luotettavalla Toyotalla jatkossakin!   Ollakseen maailman suurin pitää olla laatua ja luottamusta.  Mielenrauhaa asiakkaalle!

Topelius:

--- Lainaus käyttäjältä: kimi - 15.11.2013     kello on 10:48 ---Miten noitten kahden takuut, ilmeisesti takuuaikana nuo on kuitenkin tehty ja silloin ei tuossa ole mitään kummallista.

--- Lainaus päättyy ---

Tuo avensis oli 06vm auto ja jouluna 2012 tehty remontti, eli periaatteessa ei enään takuualainen auto. Samoinen Hiace yli 6v vanha.

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View