Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Volvon huolto

<< < (151/386) > >>

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 12.08.2013     kello on 21:20 --- Hyvä perusöljy.  Thumb

--- Lainaus päättyy ---

Mitä se sellainen 'perusöljy' on?   ::)

88k5:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 13.08.2013     kello on 10:26 ---Mitä se sellainen 'perusöljy' on?   ::)

--- Lainaus päättyy ---
Eikös se ole = perinteinen 10-W30 mineraaliroina; käy vanhemman (neuvottu manuaalissa) maatalouskoneen moottori- ja hydrauliikkaöljynä - joskin olen luopunut tuosta ajatuksesta, ja siirtynyt täsmäöljyihin. : 8)

Topelius:
Mistäköhän sais tuota Forten moottorin puhdistus ainetta?  Eivät varaosaliikkeet halunneet myydä yksityiselle sitä ainetta täällä ollenkaan :-(

Ossi66:

--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 24.08.2013     kello on 14:48 ---Mistäköhän sais tuota Forten moottorin puhdistus ainetta?  Eivät varaosaliikkeet halunneet myydä yksityiselle sitä ainetta täällä ollenkaan :-(

--- Lainaus päättyy ---

"Täällä" ainakin Kärkkäisen varikon myyjä yritti puoliväkisin sitä mulle myydä, kun olin ilmamassamittarin puhdistusainetta kyselemässä ;)

Haapaniemen Paroni:

--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 11.08.2013     kello on 08:48 ---Tekis mieli vaihtaa nuo Shellin helixit välillä muuhun merkkiin,  kun aina tullut noilla ajeltua.  Volvoon joutuu pari kertaa lisäilemään tuota öljyä,  jos vaikka toinen öljy kuluisi vähemmän. Suosituksia?

--- Lainaus päättyy ---
Kendal tai teboilin öljy..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View