Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: jorma - 12.08.2013 kello on 21:20 --- Hyvä perusöljy. Thumb
--- Lainaus päättyy ---
Mitä se sellainen 'perusöljy' on? ::)
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 13.08.2013 kello on 10:26 ---Mitä se sellainen 'perusöljy' on? ::)
--- Lainaus päättyy ---
Eikös se ole = perinteinen 10-W30 mineraaliroina; käy vanhemman (neuvottu manuaalissa) maatalouskoneen moottori- ja hydrauliikkaöljynä - joskin olen luopunut tuosta ajatuksesta, ja siirtynyt täsmäöljyihin. : 8)
Topelius:
Mistäköhän sais tuota Forten moottorin puhdistus ainetta? Eivät varaosaliikkeet halunneet myydä yksityiselle sitä ainetta täällä ollenkaan :-(
Ossi66:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 24.08.2013 kello on 14:48 ---Mistäköhän sais tuota Forten moottorin puhdistus ainetta? Eivät varaosaliikkeet halunneet myydä yksityiselle sitä ainetta täällä ollenkaan :-(
--- Lainaus päättyy ---
"Täällä" ainakin Kärkkäisen varikon myyjä yritti puoliväkisin sitä mulle myydä, kun olin ilmamassamittarin puhdistusainetta kyselemässä ;)
Haapaniemen Paroni:
--- Lainaus käyttäjältä: Topelius - 11.08.2013 kello on 08:48 ---Tekis mieli vaihtaa nuo Shellin helixit välillä muuhun merkkiin, kun aina tullut noilla ajeltua. Volvoon joutuu pari kertaa lisäilemään tuota öljyä, jos vaikka toinen öljy kuluisi vähemmän. Suosituksia?
--- Lainaus päättyy ---
Kendal tai teboilin öljy..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta