Tekniikkakeskustelut > Vetoautot

Volvon huolto

<< < (149/386) > >>

700:

--- Lainaus käyttäjältä: 144912 - 11.08.2013     kello on 13:23 ---Se Motox on kyllä ihan oikean hintaista öljyä.  Mikähän firma sen öljyn tekee?

--- Lainaus päättyy ---
Ekokem?  ;D  No ei sentään.

tsahkali:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda -  8.08.2013     kello on 20:09 ---Vastasin Tsahkalille vitsikkäästi. Nimittäin 2006 ei ollut koko V60 mallia, ei myöskään XC60:stä

--- Lainaus päättyy ---

Oli varmaan vaikkua korvissa kun kuulin puhuttavan 60:stä. En minä niitä numeroita katsellut..   :D  Umpion pikalukkoa ei vielä ollut, vain pirun ahdasta!

K.E.V:

--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 11.08.2013     kello on 22:51 ---Oli varmaan vaikkua korvissa kun kuulin puhuttavan 60:stä. En minä niitä numeroita katsellut..   :D  Umpion pikalukkoa ei vielä ollut, vain pirun ahdasta!

--- Lainaus päättyy ---
Eli ilmeisesti S60 , siinä samanmoiset tilat kuin itselläni. Ahdasta mutta meikeläisen kädet mahtuu kyllä. Xenon polttimoa ei vaan sieltä saa mun käsillä vaihdettua :-[

jorma:

--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 12.08.2013     kello on 07:50 ---Eli ilmeisesti S60 , siinä samanmoiset tilat kuin itselläni. Ahdasta mutta meikeläisen kädet mahtuu kyllä. Xenon polttimoa ei vaan sieltä saa mun käsillä vaihdettua :-[

--- Lainaus päättyy ---
Tämähän se on, polttimon takaisin laittokin kyllä onnistuu kun katsoo valolasin edestä kun uusi poltin ohjautuu sisään. Nou problem. ;)

88k5:
Outoa, että tällainen volvo-ismi ei ole perujaan isommista, vaan yhden belgialaismallin hyve ;)

Edit: korjattu kuvalinkki..

Navigaatio

[0] Viestien etusivu

[#] Seuraava sivu

[*] Edellinen sivu

Vastaa

Siirry pois tekstitilasta
Mobile View