Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
700:
--- Lainaus käyttäjältä: 144912 - 11.08.2013 kello on 13:23 ---Se Motox on kyllä ihan oikean hintaista öljyä. Mikähän firma sen öljyn tekee?
--- Lainaus päättyy ---
Ekokem? ;D No ei sentään.
tsahkali:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 8.08.2013 kello on 20:09 ---Vastasin Tsahkalille vitsikkäästi. Nimittäin 2006 ei ollut koko V60 mallia, ei myöskään XC60:stä
--- Lainaus päättyy ---
Oli varmaan vaikkua korvissa kun kuulin puhuttavan 60:stä. En minä niitä numeroita katsellut.. :D Umpion pikalukkoa ei vielä ollut, vain pirun ahdasta!
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: tsahkali - 11.08.2013 kello on 22:51 ---Oli varmaan vaikkua korvissa kun kuulin puhuttavan 60:stä. En minä niitä numeroita katsellut.. :D Umpion pikalukkoa ei vielä ollut, vain pirun ahdasta!
--- Lainaus päättyy ---
Eli ilmeisesti S60 , siinä samanmoiset tilat kuin itselläni. Ahdasta mutta meikeläisen kädet mahtuu kyllä. Xenon polttimoa ei vaan sieltä saa mun käsillä vaihdettua :-[
jorma:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 12.08.2013 kello on 07:50 ---Eli ilmeisesti S60 , siinä samanmoiset tilat kuin itselläni. Ahdasta mutta meikeläisen kädet mahtuu kyllä. Xenon polttimoa ei vaan sieltä saa mun käsillä vaihdettua :-[
--- Lainaus päättyy ---
Tämähän se on, polttimon takaisin laittokin kyllä onnistuu kun katsoo valolasin edestä kun uusi poltin ohjautuu sisään. Nou problem. ;)
88k5:
Outoa, että tällainen volvo-ismi ei ole perujaan isommista, vaan yhden belgialaismallin hyve ;)
Edit: korjattu kuvalinkki..
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta