Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: Weicco - 28.10.2011 kello on 10:41 ---vetovauhti oli kokomatkan 95-110kmh
--- Lainaus päättyy ---
Tuollaiset vetonopeudet aiheuttaa sitä kuuluista pahaa verta muissa kanssa autoilijoissa, toki hyvä sikäli ettei muiden tarvitse ohitella mutta antaa karavaanareista kyseenalaisen kuvan.
Weicco:
Illan ja yön kähmässä ku ajaa tyhjillä teillä niin voi päästelle hiukan reippaammin ;) :D
ihaa:
Mä olen huomannut itsestäni sen että vanhemmiten alkaa miettimään asioita hiukan eri tavalla kuin villeinä vuosina josta tuli sitten mieleen ettei taida lapsia kulkea Weicon takapenkillä, tuskin tarvitsee sen kummemmin asiaa alkaa vatvomaan mutta aika ilkeää jälkeä tulee isollekin maasturille hirven pongahtaessa tielle, varsinkin kun perässä on hobbyn kaltainen kaappi. ::)
K.E.V:
--- Lainaus käyttäjältä: jopekka - 28.10.2011 kello on 10:20 ---No nytte taasen on sellaisia autoja jotka kuluttavat alle 10 litraa satasella vaunun kanssa aineski puhessa mutta hyvähän se on jos itte uskoo siihen, todellisuus on toista.
Pitänee olla sitten perässä POKSI tai vastaava, kyllä minulla menee tollaista 11 Litraa satasella vaikka kuinka rauhallisesti ajelee.
Joopa Joo........ :D ;)
--- Lainaus päättyy ---
Tuu katteleen tuonne etelä-eurooppaan aina kesäisin. Saat ihan tankatessa kattoo vierestä ja käyttää omaa pännaa ja paperia laskiessa :P Mulla ei olekaan veturina mikään nelivetokaappimonst eri
S60 :n normikulutus on paljon pienempi kuin XC90:n
Haapaniemen Paroni:
MIinullakin 8-9 litraa sataselle ;D
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta