Tekniikkakeskustelut > Vetoautot
Volvon huolto
ihaa:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 3.08.2013 kello on 08:02 ---ja paljonko "wanna be" pojujen turhaa lässytystä. Esim tästä pari kirjoitusta taaksepäin. Juuri ne sivujen laskijat. :P
--- Lainaus päättyy ---
Ja täältä tulee vielä yksi wannabevolvo, mutta täytyytyytyätoyotaa n-kuskin kommentti, sillä samalla rahalla olisi tosin saanut myös Volvon mutta aika ei ole mun kohdalla kypsä, vielä. ^-^
Uskottava se on, ei se Volvo voi olla huono vetoauto kun niitä niin paljon näkee tien päällä, eilen tänne etelään tullessa huomio kiinnittyi jälleen kerran siihen että mikäli perässä oli ruotsalaisvalmistei nen vaunu niin lähes poikkeuksetta myös veturina on Volvo. Koska sellaisestahan ei voi olla kyse että täytyy olla saman maan vaunu kuin on autokin...eli loppupäätelmä on, oikea veturi on V-sarjan Volvo, yhtä oikea kuin taksina on E-sarjan Mersu.
Olkoon siis synonyyminä matkailuvaunun veturiksi. ;)
Joten onhan se selvää että silloin myös puhutaan sen huolloista täällä enempi, sen että onko siinä sitten muita merkkejä enemmän jotain huollettavaa, en ota kantaa kun ei ole tietoa.
88k5:
No-niin, kokeillaankos välillä otsikon asiaa:
Päteviä Volvo-huoltoja pk-seutu ja keski-Uusimaa?
Emännän v50 himoitsee hoitoa, päälle vielä pieni softamuutos (service 2.0 kykyinen) ja kuulemma ikkunatummennukset 8)
K.E.V:
www.debil.fi sieltä saa lastuakin ;D
88k5:
--- Lainaus käyttäjältä: kahtaenvaihda - 3.08.2013 kello on 08:33 ---www.debil.fi sieltä saa lastuakin ;D
--- Lainaus päättyy ---
Joo, tuo olisi vaihtoehto Bilialle - onko huokeampi määräaikaishuolloss a?
K.E.V:
Kyllä minä olettaisin. Itse käytän erästä toista. Mutta sillä ei ole tuota tietokonetta
Navigaatio
[0] Viestien etusivu
[#] Seuraava sivu
[*] Edellinen sivu
Siirry pois tekstitilasta